سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : 82453
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله علوی گرگانی: خدمت به مردم باید با نیت و رضای الهی باشد

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه نیت الهی در همه موضوعات موردتوجه باشد، گفت:خدمت به جامعه بسیار مهم است و به این نکته توجه داشته باشید که اگر خدمت و عمل با توجه و اطاعت از فرمان حق‌تعالی باشد بسیار مهم و ارزشمند است.
آیت‌الله علوی گرگانی: خدمت به مردم باید با نیت و رضای الهی باشد
آیت‌الله علوی گرگانی: خدمت به مردم باید با نیت و رضای الهی باشد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار جمعی از روسای کلانتری‌های سراسر کشور که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: به این موضوع توجه داشته باشید که مزد واجر شما از طرف خداوند است چون خدمت به مردم ارزش بسیار بالایی دارد.

وی با تأکید بر اینکه نیت الهی در همه موضوعات موردتوجه باشد، افزود:خدمت به جامعه بسیار مهم است و به این نکته توجه داشته باشید که اگر خدمت و عمل با توجه و اطاعت از فرمان حق‌تعالی باشد بسیار مهم و ارزشمند است.

مرجع تقلید شیعیان نقش نیت را در جهت‌دهی به فعالیت‌های انسان موردتوجه قرارداد و عنوان کرد: هرجایی که علم بیاید حجت بر ما واجب می‌شود که به آن عمل کنیم چون یادگرفتن سبب می‌شود به آن عمل شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) گفت:دنیا همه‌اش جهل و نادانی است ، خداوند در قرآن کریم می‌فرماید از شکم مادرتان بیرون آمدید درصورتی‌که هیچ‌چیزی نمی‌دانستید و به انسان ابزار دادیم تا خود را قوی کند.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم بیان کرد: عمل انسان ریا است مگر اینکه برای رضای الهی باشد،عاقبت‌به‌خیری بسیار مهم است و باید از خداوند بخواهیم که عاقبت‌به‌خیر شویم.

وی تصریح کرد: برخی انسان‌ها در ابتدا افراد خوب و باخدایی هستند و اهل نماز شب ولی به‌مرور تغییر کرده و از خدا دور می‌شوند ولی برخی دیگر ابتدا توجهی به اطاعت از دستورات الهی ندارند ولی تغییر کرده و با خدامی شوند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد:در هرجایی که فعالیت می‌کنید به این موضوع توجه داشته باشید که خدمت خود را برای خدا انجام دهید چون اجر بالایی دارد و از خدا بخواهید که عاقبت‌به‌خیر شوید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbfabw.rhb5spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما