چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 82479
منبع : خبرگزاری فارس

در دفترم به روی مدیران واحدهای تولیدی باز است

قم نيوز : استاندار قم گفت: 85 واحد تولیدی در استان بیش از 100 نفر کارگر دارند و صاحبان این واحدها می‌توانند در طول هفته با من دیدار کنند.
در دفترم به روی مدیران واحدهای تولیدی باز است
در دفترم به روی مدیران واحدهای تولیدی باز است
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه استاندار قم با مدیران واحدهای صنعتی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به برگزاری همایش سرمایه گذاری در استان قم اظهار کرد: برگزاری همایش سرمایه گذاری به نفع استان است و آورده سرمایه برای قم دارد، چنین اقدامی مقرون به صرفه است.

وی ادامه داد: زحمت اصلی در زمینه همایش سرمایه گذاری بر عهده اتاق بازرگانی است، من در خدمت سرمایه گذاران هستم و خودم را وقف تولید و تولیدکننده می‌کنم.

استاندار قم افزود: صاحبان واحدهای تولیدی بزرگ می‌توانند برای حل مشکلات واحدهای تولیدی با من دیدار کنند، 85 واحد تولیدی در استان بیش از 100 نفر کارگر دارند و صاحبان این واحدها می‌توانند در طول هفته با استاندار قم دیدار کنند.

سرمست با اشاره به لزوم پاسخگویی مدیران استان قم به مردم اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید یک روز در هفته بدون وقت قبلی در خدمت مراجعه کنندگان باشند، اجرای این مساله در استان قم رصد خواهد شد.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان باید در باشکوه برگزار شدن همایش سرمایه گذاری در استان مشارکت داشته باشند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: همه سرمایه‌ها مادی و اقتصادی نیستند، بخشی از این سرمایه‌ها اعتبار است و باید از این اعتبار برای جذب سرمایه گذار به استان استفاده کرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjhxeo.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما