چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 82480
منبع : خبرگزاری فارس

3 فوتسالیست قمی در جام ملت‌های آسیا

قم نيوز : سه فوتسالیست قمی برای اردوهای آماده‌‌سازی تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان به منظور حضور در مسابقات جام ملت‌‌های آسیا دعوت شدند.
3 فوتسالیست قمی در جام ملت‌های آسیا
3 فوتسالیست قمی در جام ملت‌های آسیا
به گزارش قم نیوز با توجه به در پیش بودن بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا از سوی سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران بهترین‌های لیگ به همراه بازیکنان شاغل در تیم‌های خارجی به دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی این تیم دعوت شدند.

نفرات منتخب کادر فنی تیم ملی به تعداد ۱۸ بازیکن از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، خراسان‌رضوی، خوزستان، مرکزی، گیلان، هرمزگان و قم هستند که باید از روز شنبه سیزدهم مهر ماه در مرکز ملی فوتبال خود را به مربیان این تیم معرفی کرده و تمرینات را آغاز کنند.

زمان شروع اردوی جدید تیم ملی بعد از انجام آخرین بازی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در نظر گرفته شده، مسابقه‌ای که روز جمعه دوازدهم مهر ماه در شهر تبریز و در سالن شهید پورشریفی بین مس سونگون و سوهان محمد سیمای قم به عنوان دیداری معوقه از هفته نهم برگزار می‌شود.

این هفتمین مرحله تمرینات آماده‌سازی تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران است که بازیکنان قمی دعوت شده به آن از سه تیم باشگاهی یعنی سوهان محمد سیمای قم، شنزن چین و ستارگان ورامین هستند، به طوری که علی‌اصغر حسن‌زاده از شنزن، مهدی فتحی از محمد سیما و طاها نعمتیان از ستارگان انتخاب شده‌اند.

در اردوهای قبلی تیم ملی فوتسال نفراتی همچون ناصر اطمینان و روح‌الله ایثاری از سوهان محمد سیمای قم و میثم ایلانلو بازیکن قمی تیم لبنیات ارژن فارس نیز حضور داشتند ضمن اینکه در این اردو نام ابوالقاسم اروجی بازیکن قمی تیم مس سونگون به چشم نمی‌خورد و باید منتظر اعلام ترکیب نهایی تیم اعزامی به جام ملت‌های آسیا بود.

این در شرایطی است که امسال بازی‌های جام ملت‌های آسیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا تیم‌های آسیایی علاوه بر تلاش برای کسب مقام قهرمان جام امسال، به دنبال کسب سهمیه حضور در جام جهانی 2020 فوتسال نیز هستند، بر این اساس تیم ملی رقبای سرسختی پیش‌رو دارد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbgabw.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما