چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 82482
منبع : خبرگزاری فارس

ضرورت فرصت شناسی فعالان فرهنگی نسبت به ظرفیت کنگره عظیم اربعین

قم نيوز : معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که بایستی نسبت به کنگره عظیم اربعین فرصت شناسی کرد، گفت: ابعاد مختلفی که این کنگره عظیم دارد، به روشنی ظرفیت های متعدد خود را پیش روی چشم ما می گذارد.
ضرورت فرصت شناسی فعالان فرهنگی نسبت به ظرفیت کنگره عظیم اربعین
ضرورت فرصت شناسی فعالان فرهنگی نسبت به ظرفیت کنگره عظیم اربعین
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده با بیان این که بایستی نسبت به کنگره عظیم اربعین فرصت شناسی کرد، گفت: ابعاد مختلفی که این کنگره عظیم دارد، به روشنی ظرفیت های متعدد خود را پیش روی چشم ما می گذارد که این ظرفیت ها باید با فرصت شناسی و زمان شناسی فعالان فرهنگی مکتب اهل بیت(ع) و پیروان تشیع و دلدادگان آرمان های انقلاب اسلامی به نحو احسن استیفا و این ظرفیت ها استحصال شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده با اشاره به بافت و ترکیب جمعیتی که در این گردهمایی عظیم حضور دارد، اظهار داشت: اقلیت های خرده جمعیت های تشیع در گوشه و کنار اکناف عالم قرار گرفته اند و وقتی به این سیل خروشان می پیوندند، احساس عزت، افتخار و هویت بی نظیری می کنند که هیچگاه تجربه نکرده اند و احساس می کنند که تنها نیستند و اعتقاداتشان چه دینامیزم پویا و چه پیشران پرقدرت بین المللی دارد.

وی گفت: بنابراین یکی از نقاط هدف استفاده از تکنیک ها و مهارت های روایتگری، تصویرگری، انواع فنون کار رسانه ای و تبلیغی می تواند تحت پوشش قرار دادن جمعیت های هدف از خرده فرهنگ های اقلیت شیعی و دوستداران اهل بیت(ع) باشد که وارد این همایش عظیم می شوند.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: در عین حال، شعار دقیق حب الحسین یجمعنا باعث می شود که اقشار خاکستری وارد این گردونه و موج شوند و ما فرصت های دیگری که این عزیزان بهترین وضعیت آمادگی روحی ـ روانی را داشته باشند، در فرصت دیگری پیدا نکنیم.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی افزود: تمام این پیاده روی، اطلس و جغرافیای کربلایی و عاشورایی را با استفاده هوشمندانه از همه ظرفیت ها، ادوات و ابزارهای رسانه ای و به کار گیری همه ظرافت های لازم در کار با این ابزارها می توان تبدیل به یک تریبون و منبر مدرن کرد تا بتوانیم از این دلها و قلوب استفاده بهینه کنیم و این شور مقدس را به اندازه کافی به شعور راقی و مترقی پیوند بزنیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdxo0j.yt0xj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما