چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب : 82500
منبع : خبرگزاری فارس

سفر ملی‌پوش کاراته قم به روسیه

قم نيوز : ملی‌پوش کاراته استان قم در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران برای حضور در ششمین مرحله مسابقات لیگ برتر کاراته‌وان جهان راهی مسکو شد.
سفر ملی‌پوش کاراته قم به روسیه / مهدی‌زاده در مرحله ششم لیگ جهانی
سفر ملی‌پوش کاراته قم به روسیه / مهدی‌زاده در مرحله ششم لیگ جهانی
به گزارش قم نیوز امیر مهدی‌زاده که مراحل اخیر رقابت‌های لیگ جهانی کاراته‌وان در کشورهای ژاپن و شیلی را با ناکامی پشت‌سر گذاشته، بار دیگر همراه با سایر ملی‌پوشان کشورمان به مرحله دیگری از این لیگ اعزام شد تا بلکه به روند نتایج ضعیف خود پایان بدهد.

تیم ملی کاراته کشورمان برای حضور در ششمین مرحله لیگ برتر کاراته‌وان دنیا در سال ۲۰۱۹ صبح امروز ایران را به مقصد روسیه محل برگزاری این رقابت‌ها ترک کرد، در شرایطی که مسابقات از ۱۲ تا 14 مهر ماه در مسکو برگزار می‌شود و 642 کاراته کا از 85 کشور جهان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

در این دوره از مسابقات برای تیم ملی ایران در قسمت بانوان، فاطمه صادقی در کاتا، سارا بهمن‌یار، طراوت خاک‌سار، رزیتا علی‌پور و حمیده عباس‌علی رقابت می‌کنند، ضمن اینکه ابوالفضل شهرجردی در کاتا،مجید حسن‌نیا، امیر مهدی‌زاده، بهمن عسگری، علی‌اصغر آسیابری، ذبیح‌الله پورشیب، مهدی خدابخشی، سجاد گنج‌زاده و صالح اباذری اعضای تیم مردان ایران هستند.

در حالی که سیدشهرام هروی به عنوان سرمربی و حسین روحانی به عنوان مربی هدایت تیم کشورمان را انجام می‌دهند، اشرف امینی، مدیر تیم‌های ملی بانوان به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کند و رقابت‌ها از روز جمعه 12 مهر آغاز می‌شود و امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 67 کیلوگرم ساعت 15 تا 16:30 دقیقه این روز وارد تاتامی خواهد شد.

این رقابت‌ها به میزبانی شهر مسکو در حالی آغاز می‌شود که امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 67 کیلوگرم نتوانسته از دوره‌های قبلی لیگ جهانی کاراته‌وان با دست پر بازگردد، کاراته‌کایی که با وجود تجربه بسیار بالا نزدیک به دو سال است که روی نوار ناکامی گام برمی‌دارد و به همین دلیل در رده‌بندی فدراسیون جهانی کاراته از کاراته‌کاهای دارای شانس المپیک رتبه خوبی ندارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdce7n8v.jh8w7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما