پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : 82518
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله مصباح یزدی: امام (ره) با انقلاب اسلامی خدمت بزرگی به بشریت و جامعه شیعی کرد

قم نيوز : رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تأکید بر اینکه امام راحل با انقلاب اسلامی خدمت بزرگی به بشریت و اسلام و جامعه شیعی کرد،گفت: تا روز قیامت هرروز در نامه اعمال امام راحل عمل صالح ثبت می‌شود چون سبب آگاهی و بیداری جامعه اسلامی شد.
آیت‌الله مصباح یزدی: امام (ره) با انقلاب اسلامی خدمت بزرگی به بشریت و جامعه شیعی کرد
آیت‌الله مصباح یزدی: امام (ره) با انقلاب اسلامی خدمت بزرگی به بشریت و جامعه شیعی کرد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی شامگاه چهارشنبه در جلسه درس اخلاق که در حسینیه امام خمینی(ره) دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد،اظهار داشت: شیطان تلاش می‌کند با هر اقدامی انسان را وسوسه کرده و فریب دهد.

وی افزود:اگر زندگی اجتماعی نداشتیم راحتی مادی و امکانات رفاهی و پزشکی وجود نداشت، اگر کسی تنها زندگی می‌کرد پیشرفت علم و تکنولوژی ایجاد نمی‌شد وزندگی اجتماعی دارای ارزش و برکات زیادی است.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم تصریح کرد:خداوند هرچه را که آفریده به‌خوبی آفریده است و هر چیزی خلق‌شده نیکو است و وجود خارجی اشیا در عالم همراه با حُسن است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه بابیان اینکه نسبت به زندگی اجتماعی دارای وظایفی هستیم،ادامه داد:خداوند برای برقراری زندگی اجتماعی از سه عامل استفاده کرده است  که یکی از آن عوامل طبیعی است.

استاد حوزه علمیه ابراز کرد:پیش از پیروزی انقلاب هیچ‌گاه تفکر نمی‌کردیم مبارزه با دستگاه ستم‌شاهی یک واجب است چون شاه دارای پشتوانه محکمی بود اما امام راحل به جامعه بینش داد و تأکید کرد حفظ نظام اسلامی از نماز واجب‌تر است.

آیت‌الله مصباح یزدی با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی خدمت بزرگی به بشریت و اسلام و جامعه شیعی کرد،افزود: تا روز قیامت هرروز در نامه اعمال امام راحل عمل صالح ثبت می‌شود چون سبب آگاهی و بیداری جامعه اسلامی شد.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت شهادت در اسلام خاطرنشان کرد:باید سرتعظیم در برابر اخلاص  فداکاری شهدا فرود بیاوریم و این شهدا دست پرورده امام راحل هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdjk0j.yt0xf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما