کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تبعیت از قرآن و معارف اهل بیت(ع) افتخاری ارزنده است

خبرگزاری فارس , 11 مهر 1398 ساعت 23:37

رئیس ‌سی‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان گفت: جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که از قرآن و معارف اهل‌بیت(ع) تبعیت می‌کند و حاملان و حافظان قرآن باعث افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند.


به گزارش قم نیوزحجت‌الاسلام عسکر دیرباز عصر امروز در اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان که در مجتمع امین قم برگزار شد، با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره افتخاری برای دانشگاه قم است اظهار کرد: برگزاری سی‌وچهار دوره از این جشنواره توسط وزارت علوم موفق اقدامی ارزنده بوده است.

وی با اشاره به اینکه حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی و علوی گرگانی نسبت به شرکت کنندگان در این مسابقات ابراز لطف داشتند خاطرنشان کرد: شمع وجودی قرآن به گونه ای است که نایبان امام عصر و مراجع تقلید نیز در پیشگاه این کتاب آسمانی نهایت خضوع را دارند.

رئیس دانشگاه قم با اشاره به استقبال وزارت علوم از میزبانی قم برای برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانشگاهیان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که از قرآن و معارف اهل‌بیت(ع) تبعیت می‌کند و حاملان و حافظان قرآن باعث افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند.

دیرباز با اشاره به اینکه معجزه جاویدان پیامبر اسلام در همه اعصار کارایی داشته و در دنیای امروز نیازمند مفسران و مجریان واقعی قرآن کریم هستیم گفت: به برکت جمهوری اسلامی ایران، امروز این کشور مجری دستورات قرآن کریم است.

وی یادآور شد: البته در این مسیر در ابتدای راه هستیم و باید ضمن بهره گیری از معارف قرآن و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، خادمی واقعی برای قرآن و عترت باشیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 82532

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82532/تبعیت-قرآن-معارف-اهل-بیت-ع-افتخاری-ارزنده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir