شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 82542
منبع : خبرگزاری تسنیم

90 درصد رسانه‌های جهان در اختیار مافیای صهیونیست است

قم نيوز : دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) گفت: بیش از ۹۰ درصد رسانه‌های جهان توسط مافیای صهیونیست کنترل می‌شود و به‌هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهند اسلام با طراوت و جامع به دنیا معرفی شود.
۹۰ درصد رسانه‌های جهان در اختیار مافیای صهیونیست است
۹۰ درصد رسانه‌های جهان در اختیار مافیای صهیونیست است
 به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ رضا رمضانی گیلانی دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی که در دفتر معظم له برگزار شد،اظهار داشت:موضوعاتی که مرجعیت شیعه در حوزه‌های فرهنگی، دینی و سیاسی بیان می‌کند با توجه به ابزار و امکانات موجود باید به دنیا منتقل شود.

وی افزود:مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) می‌تواند حلقه وصل شیعه و پیروان اهل‌بیت(ع) در جهان باشد، با توجه به سفرهایی که در کشورهای مختلف انجام دادم به این موضوع رسیدم که ظرفیت بسیار خوبی در دنیا ایجادشده و باید از این فرصت برای ترویج معارف اهل‌بیت(ع) استفاده کنیم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)تصریح کرد: با نوعی اسلام افراطی و همچنین اسلام لیبرال روبرو هستیم که در برخی کشورها امام‌جمعه زن است و این مساجد را حکومت آن کشور تائید می‌کند و به‌نوعی تلاش می‌شود این موضوع در فرهنگ غربی هضم شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رسانه‌ها در اختیار اسلام نیست و بیش از 90 درصد رسانه‌های جهان توسط مافیای صهیونیست کنترل می‌شود و به‌هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهند اسلام با طراوت و جامع به دنیا معرفی شود.

رمضانی گیلانی عنوان کرد:دروس اسلام‌شناسی در دانشگاه‌های جهان وجود دارد ولی اسلامی را که معرفی می‌کنند اسلام لیبرال است،در برخی از شهرهای غرب همانند بروکسل مسلمانان جمعیت بیشتری از غیرمسلمانان دارند و درحال‌توسعه هستند.

وی افزود:با توجه به برآوردهایی که مراکز آمار جهانی انجام داده است در سال 2050 یک‌سوم جمعیت کشورهای اروپایی را مسلمانان تشکیل خواهند داد، امروز در آلمان و انگلستان 2700 مرکز اسلامی وجود دارد که 240 آن مراکز شیعی هستند که به ترویج معارف اهل‌بیت(ع) می‌پردازند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)خاطرنشان کرد:دشمن تلاش می‌کند اسلام افراطی را ترویج دهد و در این زمینه حزب ضد اسلامی نیز فعالیت می‌کند، امروز با فقر معنوی و تشنگی معنوی روبه‌رو هستیم و ملت‌های جهان به دنبال حقیقت هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaumna.49nuy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما