شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 82572
منبع : خبرگزاری فارس

سوهان قم در میهمانی نایب‌قهرمان آسیا

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم برای کسب مقام قهرمانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور این هفته مقابل مس سونگون صف‌آرایی می‌کند.
سوهان قم در میهمانی نایب‌قهرمان آسیا
سوهان قم در میهمانی نایب‌قهرمان آسیا
به گزارش قم نیوز اگر چه نیم‌فصل نخست بازی‌های بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور طبق برنامه سازمان لیگ به پایان رسیده اما به دلیل اینکه بازی‌های نماینده ایران در فصل 2019 فوتسال جام باشگاه‌های آسیا یعنی مس سونگون به تعویق افتاده، هنوز هم بازی‌های نیم‌فصل جریان دارد.

به دلیل حضور تیم مس سونگون در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، بازی‌های این تیم در تعطیلات نیم‌فصل برگزار می‌شود و مسی‌ها روز جمعه این هفته از ساعت 17 در سالن شهید پورشریفی تبریز میزبان یکی از سخت‌ترین بازی‌های خانگی خود برابر یکی از مدعیان قهرمانی یعنی سوهان محمد سیمای قم خواهند بود.

فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیمای قم از 12 بازی خود در نیم‌فصل نخست لیگ برتر موفق به کسب 21 امتیاز شده و هم اکنون در فاصله دو امتیازی سه تیم 23 امتیازی یعنی گیتی‌پسند اصفهان، سن‌ایچ ساوه و فرش‌آراء مشهد یکی از مدعیان صعود به مرحله پلی‌آف لیگ برتر محسوب می‌شوند.

نماینده فوتسال قم که فصل را به سرمربیگری سیدمهدی غیاثی آغاز کرد و از هفته نهم محسن حسن‌زاده را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌بیند، در هفته‌های اخیر عملکرد پر فراز و نشیبی داشته و با شکست در میهمانی شهروند ساری و توقف خانگی مقابل تیم قعرنشین آذرخش بندرعباس فرصت مغتنمی برای رسیدن به صدر جدول را از دست داده است.

محمد سیمای قم با رای اخیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر پیروزی سه بر صفر در دیدار نیمه تمام هفته یازدهم مقابل حفاری اهواز، سه امتیاز به اندوخته‌های خود اضافه کرده و هم اکنون موقعیت خوبی در جدول رده‌بندی دارد اما در صورتی که از مس سونگون امتیاز بگیرد، شرایط بهتری در پایان نیم‌فصل خواهد داشت.

مس سونگون که سال قبل قهرمان باشگاه‌های آسیا شد و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر سال 98 در جام باشگاه‌های امسال به مقام نایب‌قهرمانی قناعت کرد، بعد از پیروزی پنج بر یک در دیگر دیدار معوقه خود روز دوشنبه هفته جاری برابر حفاری اهواز، با روحیه‌ای مضاعف به مصاف سوهان محمد سیمای قم می‌آید و این موضوع کار شاگردان حسن‌زاده را سخت می‌کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdxk0j.yt0x56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما