يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 82591
منبع : خبرگزاری فارس

چهره انقلابی قم مورد هجمه دشمن است

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: شهر قم مرکز انقلاب اسلامی است و چهره انقلابی این شهر مورد هجمه دشمن است.
چهره انقلابی قم مورد هجمه دشمن است
چهره انقلابی قم مورد هجمه دشمن است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی در آیین افتتاحیه قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله استان قم در سالن همایش‌های غدیر با اشاره به فعالیت قرارگاه 19 دی اظهار کرد: این قرارگاه پس از سخنان مقام معظم رهبری شکل گرفت چرا که دشمن مرکزیت انقلاب اسلامی را هدف گرفته است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که من 100 درصد از سپاه راضی هستم، ولی انتظار کار بیشتری از این نهاد دارم، نیروی انتظامی نیز افتخار دارد که در همه حوزه‌ها وارد صحنه می‌شود و این نیرو مایه آبرو است، نیروی انتظامی به مساله امر به معروف و نهی از منکر توجه دارد و مجری نظرات فرمانده کل قوا است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: در دوران دفاع مقدس جبهه واحدی تشکیل شد که البته لشکرهای مختلفی داشت، ولی همه به دنبال هدف واحدی بودند و به صورت هماهنگ عمل می‌کردند، اکنون هم باید چنین جبهه واحدی تشکیل شد.

آیت‌الله سعیدی آمر به معروف و ناهی از منکر را براساس روایات خلیفه خداوند دانست و تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر منحصر به گروه خاصی نیست، باید دستگاه‌ها و گروه‌های مختلف در این عرصه عمل کنند.

وی ادامه داد: شهر قم مرکز انقلاب اسلامی است و دشمن از ابعاد مختلف به دنبال تهدید این شهر است، تلاش برای امن کردن شهر قم یک معروف است و باید با افرادی که به دنبال ناامن کردن این شهر هستند، برخورد شود، چهره انقلابی شهر قم مورد هجمه دشمن است و وجود بدحجابی شایسته این شهر نیست.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: دستگاه قضایی گام های خوبی را برمی‌دارد و باید از قوه قضائیه تشکر کرد.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت‌های شهر قم خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های زیادی در شهر قم است و باید از این ظرفیت‌ها در زمینه امر به معروف و نهی از منکر استفاده کرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcezn8v.jh8woi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما