يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 82592
منبع : خبرگزاری فارس

نیروی انتظامی از خاکریز عفاف و حجاب دفاع می‌کند

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم گفت: امروز در خاکریز عفاف و حجاب قرار داریم و تا پای جان از این خاکریز دفاع می‌کنیم و پرسنل نیروی انتظامی قم آماده شهادت در این عرصه هستند.
نیروی انتظامی از خاکریز عفاف و حجاب دفاع می‌کند
نیروی انتظامی از خاکریز عفاف و حجاب دفاع می‌کند
به گزارش قم نیوز سردار عبدالرضا آقاخانی در آیین افتتاحیه قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله استان قم در سالن همایش‌های غدیر با اشاره به ویژگی‌های این قرارگاه اظهار کرد: قرارگاه ثارالله یک قرارگاه فرهنگی است، اما اقدامات دیگر در این عرصه بر عهده نیروی انتظامی است، این نیرو وظیفه شرعی خود می‌داند که از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کند.

وی ادامه داد: امروز در خاکریز عفاف و حجاب قرار داریم و تا پای جان از این خاکریز دفاع می‌کنیم و پرسنل نیروی انتظامی قم آماده شهادت در این عرصه هستند، فراتر از وظیفه ای که داریم، در این زمینه عمل می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: سه هزار تن از کارکنان نیروی انتظامی استان به همراه خانواده هایشان طی طوماری از قرارگاه ثارالله اعلام پشتیبانی کردند، قرارگاهی که به دنبال کار جهادی در عرصه امر به معروف و نهی از منکر است.

آقاخانی دستگاه قضایی را مقتدر دانست و تصریح کرد: این دستگاه در صحنه حضور دارد و دادستان و قضات در کنار نیروهای انتظامی هستند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcf0tdc.w6d01agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما