يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 82600
منبع : خبرگزاری فارس

یک امتیاز قمی‌ها از نایب‌قهرمان قاره کهن

قم نيوز : فوتسالیست‌های قمی در آخرین بازی خود از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دارنده عنوان نایب‌قهرمانی فصل 2019 فوتسال باشگاه‌های آسیا را متوقف کردند.
یک امتیاز قمی‌ها از نایب‌قهرمان قاره کهن
یک امتیاز قمی‌ها از نایب‌قهرمان قاره کهن
به گزارش قم نیوز تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم که در فصل 1397 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران دو بازی رفت و برگشت در مرحله مقدماتی و دو مسابقه رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی را به تیم مس سونگون واگذار کرده بود، در آخرین بازی نیم‌فصل خود این تیم را متوقف کرد.

این تیم در آخرین بازی خود از نیم‌فصل نخست مسابقات بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که رقابتی معوقه از هفته نهم محسوب می‌شد، به مصاف تیم مس سونگون نایب‌قهرمان فصل 2019 و قهرمان فصل 2018 جام باشگاه‌های آسیا رفت و با یک امتیاز از میدان خارج شد.

در این دیدار تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم نمایش بسیار خوبی در مقابل مس سونگون داشت و در حالی که مسی‌ها مسرور از برتری قاطع پنج بر یک مقابل حفاری اهواز به مصاف نماینده قم آمده بودند، در حضور تماشاگران خودی نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو مقابل شاگردان محسن حسن‌زاده به دست نیاوردند.

گویا محسن حسن‌زاده راه و روش متوقف کردن تیم مس سونگون را به خوبی بلد است، ‌زیرا این مربی فصل قبل که هدایت تیم فرش‌آراء مشهد را بر عهده داشت در تبریز موفق به کسب یک پیروزی پرگل مقابل مس سونگون شد و به عنوان سرمربی سوهان محمد سیمای قم بار دیگر این تیم را متوقف کرد.

با نتیجه تساوی دو بر دو ارزشمندی که تیم سوهان محمد سیمای قم در مقابل مس سونگون به دست آورد، بازی‌های این تیم در نیم‌فصل نخست لیگ برتر سال 1398 فوتسال باشگاه‌های ایران رسما به پایان رسید و حالا نماینده قم باید به تعطیلات رفته و خود را برای دور برگشت این مسابقات آماده کند، در حالی که شروع دور برگشت از نهم آبان ماه خواهد بود و شاگردان محسن‌ حسن‌زاده در خانه میزبان مقاومت البرز هستند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfxvdc.w6d0xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما