يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 82604
منبع : خبرگزاری ايرنا
فرماندار قم:

قم از نظر تورم نقطه به نقطه وضعیت مطلوبی دارد 

قم نيوز : فرماندار قم گفت: قم درمقایسه با سایر استانهای کشور از نظر تورم نقطه به نقطه وضعیت مطلوب‌تری دارد که یکی از عوامل مهم آن جاری بودن روحیه انصاف در بین اصناف است.
قم از نظر تورم نقطه به نقطه وضعیت مطلوبی دارد 
قم از نظر تورم نقطه به نقطه وضعیت مطلوبی دارد 
به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری در همایش پلیس، امنیت و اصناف در سالن جلسات مجتمع اداری اصناف قم تاکید کرد: تعامل و همکاری پلیس، اصناف و قوه قضاییه سبب شده که قم از نظر تورم عمومی در سطح مطلوبی در کشور قرار گیرد.

وی اظهار داشت:‌ تلاش‌های اصناف استان در راستای تامین کالای مصرفی و معیشتی مردم کاملا مشهود و ارزشمند است.

وی گفت:‌ پوزه آمریکا در صحنه تحریم های اقتصادی به خاک مالیده شده و دشمن به هدف خود در برهم زدن آرامش روانی و اقتصادی کشور نرسیده است.
 حیدری افزود:‌ مردم ایران راه و مسیر خود را با تاسی به سید و سالار شهیدان انتخاب کرده و حاضر نیستند از آرمان های خود به بهای پیروی از استکبار دست بردارند.

فرماندار قم گفت: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی و پیشرفت های روزافزون نظام دیگر شکی در ماندگاری وقدرتمندی انقلاب باقی نمانده است.

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ عامل اصلی امنیت کشور نیروهای مختلف نظامی به ویژه نیروی انتظامی است که شبانه‌روز برای امنیت کشور مشغول فعالیت هستند.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ نوع ماموریت و مسئولیت مختلف در رابطه با نیروی انتظامی وجود دارد  که نمادی از تلاش‌های بی دریغ این نهاد است، پلیس مایه آرامش و امنیت مردم بوده و مردم نیز به وجود نیروی انتظامی افتخار می‌کنند.

وی گفت:‌ ارتباط بین پلیس و اصناف تنگاتنگ است، زندگی توام با آرامش هدف مهم پلیس و اصناف استان است.

در پایان این آیین از سردار عبدالرضا آقاخانی فرماندهی انتظامی قم و جمعی ازفرماندهان ارشد پلیس استان و رئیس اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی و اتحادیه آرایشگران زنان استان با اهدای لوحی تقدیر شد.

همچنین از محمد رحیمی تعمیرکار لوازم خانگی با عنوان کاسب نمونه و منصف استان نیز تقدیر به عمل آمد، این کاسب نمونه استان یک دستگاه ماشین لباسشویی با هزینه ۱۰ هزار تومان تعمیر کرده بود در حالی واحدهای تعمیرکاری دیگر هزینه ای ۳ میلیون تومانی برای تعمیر آن برآورده می‌کردند.
۳۵ هزار واحد صنفی پروانه دار در استان قم مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjxmeo.uqe8yzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما