دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 82614
منبع : خبرگزاری فارس

ملی‌پوش کشتی قم در اردوی امیدهای دنیا

قم نيوز : ملی‌پوش کشتی فرنگی استان قم بعد از پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای ایران توسط کادر فنی به اردوی آماده‌سازی دعوت شد.
ملی‌پوش کشتی قم در اردوی امیدهای دنیا
ملی‌پوش کشتی قم در اردوی امیدهای دنیا
به گزارش قم نیوز مهدی ابراهیمی که در سال 2013 توانست در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران نخستین میدان برون‌مرزی را در پیکارهای قهرمانی نوجوانان آسیا در اولان‌باتور مغولستان تجربه کند، در آخرین سال حضور در رده سنی امید اردوشنین تیم ملی این رده سنی محسوب می‌شود.

ابراهیمی که 6 سال قبل در مغولستان نشان برنز نوجوانان قاره کهن را کسب کرد و بعد از آن حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا و جهان و همچنین پیکارهای قهرمانی امیدهای دنیا را تجربه کرده، اکنون یکی از نفرات حاضر در اردوی تیم اعزامی ایران به رقابت‌های 2019 قهرمانی امیدهای جهان است.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی امید برای حضور در رقابت‌های جهانی تا 22 مهر ماه در خانه کشتی عبدالله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و نفرات اردونشین در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند.

مهدی ابراهیمی فرنگی‌کار ملی‌پوش استان قم در وزن 82 کیلوگرم به این اردو دعوت شده، کشتی‌گیری که سال گذشته عضو تیم اعزامی امیدهای ایران به رقابت‌های جهانی 2018 در قاره اروپا بود و با کسب مقام سوم و نشان برنز به کار خود پایان داد اما امسال بخت اندکی برای دومین تجربه حضور در مسابقات امیدهای دنیا دارد.

این فرنگی‌کار با تجربه که در سن جوانان موفق به کسب مقام قهرمانی بزرگسالان ایران نیز شده، در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی امید برابر سیدمحمد چوبچیان از استان گیلان نتیجه‌ای غیر قابل پیش‌بینی و حیرت‌انگیز کسب کرد و با شکست از میدان خارج شد تا بزرگترین ناکام این انتخابی لقب بگیرد.

رقابت‌های کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان روزهای 6 تا 12 آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود و تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان به سرمربیگری قهرمان اسبق این رشته یعنی فرشاد علیزاده راهی این تورنمنت معتبر می‌شود، در حالی که مربیان تیم ملی بهروز حضرتی‌پور، فرزاد  علیزاده، مجید رمضانی و محمد هوشمند هستند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcayina.49nu615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما