کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

4 برابر شدن تعداد زائران کربلا از ابتدای ماه محرم

خبرگزاری فارس , 15 مهر 1398 ساعت 13:30

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امسال تعداد زائران کربلا از ابتدای ماه محرم تا هفت صفر نسبت به سال گذشته چهار برابر شد و برای تسهیل تردد زائران و امنیت آن‌ها آماده هستیم.


به گزارش قم نیوز سردار حسین اشتری در دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی با اشاره به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این هفته دیدار با مراجع عظام تقلید و علما است تا از رهنمودهای آن‌ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی امنیت در عرصه‌های مختلف به صورت هوشمندانه حضور دارد، امنیت کنونی به دلیل خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری است و نیروی انتظامی در این عرصه شهدای زیادی داده است.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: این نیرو در حوادث مختلف با روحیه جهادی به مردم خدمت می‌کند، رهبر معظم انقلاب فرمودند که نیروی انتظامی در سیل خوش درخشید و خوب خدمت کرد.

اشتری با اشاره به مراسم‌های عزاداری حسینی در ایران اظهار کرد: نیروی انتظامی در مراسم‌های مختلف عزاداری با کمک مردم برای حفظ امنیت حضور داشت و در سال جاری با وجود تهدیدات، هیچ مشکلی امنیتی در ماه محرم رخ نداد، نیروی انتظامی در اربعین حسینی نیز به صورت شاخص عمل می‌کند.

وی ادامه داد: امسال تعداد زائران کربلا از ابتدای ماه محرم تا هفت صفر نسبت به سال گذشته چهار برابر شد و برای تسهیل تردد زائران و امنیت آن‌ها آماده هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی دارای جایگاه خاصی نزد مردم است و به دنبال ارتقای این جایگاه هستیم.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 82624

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82624/4-برابر-شدن-تعداد-زائران-کربلا-ابتدای-ماه-محرم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir