دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 82625
منبع : خبرگزاری فارس

افتخارآفرینی پاورلیفتینگ‌کار قم در مسابقات جهانی

قم نيوز : پاورلیفتینگ‌کار استان قم با پایان رقابت با حریفان شرکت کننده در مسابقات جهانی 2019 موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای این پیکارها شد.
افتخارآفرینی پاورلیفتینگ‌کار قم در مسابقات جهانی
افتخارآفرینی پاورلیفتینگ‌کار قم در مسابقات جهانی
به گزارش قم نیوز علی براتی به همراه محمود شاه‌محمدی دو نماینده استان قم در مسابقات پاورلیفتینگ 2019 قهرمانی جهان بودند، پیکارهایی که با حضور چهره‌های شاخص این رشته از کشورهای مختلف دنیا به میزبانی گرجستان به انجام رسید و براتی به عنوان ورزشکار به میدان رفت.

همچنین شاه‌محمدی مربی تیم کشورمان در این رقابت‌ها بود و با هدایت این مربی، علی براتی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان با حریفان خود رقابت پرداخت و با عملکردی کم‌نظیر موفق به کسب مقام نخست، عنوان قهرمانی و نشان طلای این دوره از مسابقات جهانی شد.

خبر دیگر از هیأت‌ بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم به برگزاری رقابت‌های قویترین مردان باشگاه‌های کشور اختصاص دارد، مسابقاتی که طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط فدراسیون، دهه اول آذر ماه امسال با حضور برترین‌های ایران به میزبانی هیأت‌ اصفهان به انجام خواهد رسید.

این سیزدهمین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان باشگاه‌های کشور است که در اوزان منفی 95 و 105 کیلو گرم روزهای ششم تا هشتم آذر ماه در استان اصفهان برگزار خواهد شد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 3، 2 و یک میلیون تومان وجه نقد به عنوان جایزه این دوره تعلق خواهد گرفت.

همچنین مسابقات پرورش‌اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک قهرمانی کشور دیگر میدان مهم پیش‌روی ورزشکاران زیر مجموعه هیأت‌ بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم است، رقابت‌هایی که به میزبانی هیأت‌ زنجان به انجام می‌رسد و تمامی شرکت کنندگان باید معرفی‌نامه معتبر از اداره کل ورزش و جوانان استان و هیأت‌ ارائه کنند.

این دوره از مسابقات در تمامی رشته‌ها جنبه انتخابی تیم‌های ملی را دارد و جلسه هماهنگی آن با حضور رئیس، دبیر و روسای کمیته‌های مختلف در فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام برگزار شد، جلسه‌ای که یکی از تصمیم‌های آن این بود که به جز میزبان، تهران و توابع تهران که با دو تیم در مسابقات حضور می‌یابند، سایر استان‌ها با یک تیم در مسابقات حاضر شوند.

رقابت‌های قهرمانی کشور در زنجان روزهای هجدهم و نوزدهم مهرماه از ساعت ٩ صبح آغاز می‌شود و طبق برنامه روز پنجشنبه ١٨ مهر مسابقات رده‌های سنی جوانان، پیشکسوتان، فیزیک، ماسکولار فیزیک، بادی کلاسیک و فیزیک کلاسیک به انجام می‌رسد و روز جمعه مسابقات رشته پرورش‌اندام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccpeq4.2bqii8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما