کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استارت مهراز قم برای صعود به لیگ برتر هندبال

خبرگزاری فارس , 16 مهر 1398 ساعت 11:00

تیم هندبال مهراز پس از سال‌ها از امسال به عنوان نماینده استان قم در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.


به گزارش قم نیوز بعد از قهرمانی تیم صبای قم در مسابقات فصل 1391 لیگ دسته اول هندبال مردان ایران و صعود مقتدرانه این تیم به لیگ برتر که با دو سال حضور متوالی صبا در لیگ برتر همراه بود، دیگر هیچ تیم قمی در دسته‌های اول و برتر هندبال کشور حضور نیافت.

در واقع هندبال قم با چند سالی رکود مواجه شد و اکنون با حضور تیمی جدید به نام مهراز قم در لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور، فصل جدیدی برای هندبال قم آغاز می‌شود تا این رشته که در قم یکی از رشته‌های پراستعداد توپی به شمار می‌رود، بار دیگر در سطح ایران بدرخشد.

قرعه‌کشی فصل 1398 مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی سازمان لیگ فدراسیون هندبال در حالی برگزار شد، که تیم‌ها در چهار منطقه تقسیم‌بندی شدند و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در قالب دیدارهای رفت و برگشت برای کسب مجوز صعود به مرحله دوم برگزار می‌کنند.

در گروه نخست این رقابت‌ها تیم‌های هیأت‌ هندبال خراسان‌رضوی، هیأت‌ هندبال میناب، قنات زارچ یزد، هیأت‌ هندبال خمینی‌شهر و بهنام زاهدان برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر رقابت می‌کنند و تیم‌های حاضر در گروه دوم مهراز قم، هیأت‌ هندبال کاشان، سامنات تهران، پرواز هوانیروز اصفهان و رعد پدافند تهران هستند.

در گروه سوم این دوره از پیکارهای لیگ دسته اول هندبال ایران نیز تیم‌های هیأت‌ هندبال ملاثانی، هیأت‌ هندبال ماهشهر، پرسپولیس بهبهان، هیأت‌ هندبال بوشهر و نفت امیدیه مسابقه می‌دهند و در گروه چهارم تیم‌های کیمیا کاشت کردستان، هیأت‌ هندبال کرمانشاه، هیأت‌ هندبال مریوان و هیأت‌ هندبال خرم‌آباد به رقابت می‌پردازند.

حسین محمدخانی رئیس هیأت‌ هندبال استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور از دهه سوم آبان ماه آغاز می‌شود و از هر گروه سه تیم مجوز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را به دست خواهند آورد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 82629

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82629/استارت-مهراز-قم-صعود-لیگ-برتر-هندبال

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir