کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان قم

خبرگزاری فارس , 16 مهر 1398 ساعت 19:55

اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قم در نخستین جلسه مجمع عمومی روابط عمومی‌های استان قم انتخاب شدند.


به گزارش قم نیوز بیژن سلیمان پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم در این جلسه طی سخنانی با بیان اینکه روسای سازمان‌ها بایستی به ظرفیت و اثر بخشى روابط عمومی‌ها توجه خاص داشته باشند افزود: سازمان‌ها عمدتا خدمات و دستاورد‌های خوبى دارند ولی این دستا ورد‌ها به خوبی منعکس نمی‌شود.

وی عدم آشنایی با نقش روابط عمومی‌ها در توسعه سازمان و هم چنین نبود ایده پردازى برای انجام کارهای نو را از نقاط ضعف روابط عمومی سازمان‌های دولتی دانست و گفت: اگر باورمان را تغییر دهیم و منزلت و جایگاه روابط عمومی را باور داشته باشیم شاهد اثربخشی بیشتری در این بخش خواهیم بودد.

وی روابط عمومی‌ها را زبان گویا و چشم بیناى دولت دانست و تصریح کرد: ارتباط با گروه‌های هدف که مهمترین آنها مردم هستند باید در دستور کار روابط عمومی دستگاه‌های دولتی قرار گیرد .

سلیمان‌پور خاطرنشان کرد: در جلسه ای با حضور روسای دستگاه‌های دولتی، ضرورت بهره گیری حداکثری از ظرفیت روابط عمومی‌ها را گوشزد خواهیم کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم در ادامه بیان کرد: به دنبال تحقق برنامه‌های راهبردی نظام ، حفظ پشتوانه مردمی و مقابله با پمپاژ رسانه‌های خبری ضد انقلاب و بیگانگان هستیم . در این راستا نمایش پیشرفت‌های بنیادین در حوزه‌های مختلف امری ضروری است.

سلیمان پور در بخش پایانی سخنانی خود با اشاره به انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قم گفت: این افراد باید نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های دولتی را در جلساتی با حضور استاندار قم مطرح کرده و در راستای ارتقاء جایگاه سازمانی روابط عمومی‌ها برنامه ریزی عملیاتی داشته باشند.

در این جلسه ابوالفضل احمدی‌نیا، مهدی کلانترزاده، سید محمدرضا بهشتی پور، محمد کربلایی، حمیدرضا ابراهیمی، حسین شیرازی مقدم، سید حسین پورمیررضایی به عنوان اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قم و محمدحسین مبینی راوندی و فهیمه نوروززاده به عنوان اعضای علی البدل و همچنین آقای رضا تلخابی به عنوان بازرس انتخاب شدند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 82662

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82662/انتخاب-اعضای-هیئت-رئیسه-شورای-هماهنگی-روابط-عمومی-های-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir