کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم:

فعالیت در زمینه پیشگیری از اعتیاد باید جدی و مستمر باشد

خبرگزاری ايرنا , 17 مهر 1398 ساعت 12:00

استاندار قم گفت: با توجه به اینکه جوانان و خانواده‌ها در معرض آسیب مواد مخدر قرار دارند، ضروری است که در مساله پیشگیری از اعتیاد فعالیت جدی و مستمری داشته باشیم.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در مراسم امحای بیش از یک‌تن انواع مواد مخدر غیرقابل استحصال افزود: باید با یک عزم ملی با این پدیده شوم که به‌نوعی نشان‌دهنده حرکات و برنامه‌های بیوتروریستی دشمن در مقابل این نظام، جامعه و جوانان ما است، مبارزه بی‌امان کنیم.

وی ادامه داد: باید هم در راستای مقابله با عرضه و هم مبارزه با قاچاقچیانی که برای رسیدن به منافع خود به هیچ‌کسی در جامعه رحم نکرده و با سوداگری خود خانواده‌ها را متلاشی می‌نمایند، بااقتدار مبارزه کنیم.

سرمست با اشاره به مبارزه بی‌امان دولت با سوداگران مرگ گفت: باید هم سیاست مقابله با عرضه و هم سیاست کاهش تقاضا را در پیش بگیریم و در این زمینه با فرهنگ‌سازی، اقدام‌های پیشگیرانه انجام دهیم.

استاندار قم با اشاره به کشف حدود پنج‌تن انواع مواد مخدر در این استان تصریح کرد: این امر بیانگر تلاش و کوشش نیروهایی است که در این راه مبارزه می‌کنند و از زحمات آن‌ها تقدیر می‌کنیم.

سرمست خاطرنشان کرد: امروز این مواد امحا می‌شود تا درسی باشد برای کسانی که سودای تخریب فروپاشی خانواده‌ها را دارند و می‌خواهند به بنیان خانواده‌ها لطمه بزنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های استان قم اظهار کرد: انتظار این است که در این استان کمترین آلودگی‌ها را داشته باشیم و باید با انجام اقدام‌های پیشگیرانه، مردم قم از هرگونه آسیبی مصون بمانند.

وی همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از خدمات و تلاش‌های این نیرو اظهار کرد: یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی را که مدافعان حریم و امنیت کشور محسوب می‌شوند را گرامی می‌داریم.

یک‌تن انواع مواد مخدر غیرقابل استحصال به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور جمعی از مسئولان استان امحا شد.

این مراسم از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان  برگزار شد.

۱۳ تا ۲۰ مهرماه به‌عنوان «هفته نیروی انتظامی» نام‌گذاری شده است. 

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 82677

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82677/فعالیت-زمینه-پیشگیری-اعتیاد-باید-جدی-مستمر-باشد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir