پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 82707
منبع : خبرگزاری فارس

مجموعه ورزشی سرلشگر خلبان عباس اکبری افتتاح شد

قم نيوز : مجموعه ورزشی سرلشگر خلبان عباس اکبری با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال افتتاح شد.
مجموعه ورزشی سرلشگر خلبان عباس اکبری افتتاح شد
مجموعه ورزشی سرلشگر خلبان عباس اکبری افتتاح شد
به گزارش قم نیوز آیین افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی سرلشگر خلبان عباس اکبری به عنوان دومین رویداد کنگره ملی 6 هزار شهید استان قم با حضور احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، امیر سرتیپ دوم خلبان منصور ونک معاون بازرسی ارتش، سرهنگ بیطرفان جانشین سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر، مدیران استان و اعضای شورای اسلامی شهر در مجاورت این مجموعه ورزشی برگزار شد.

مجموعه ورزشی سردار شهید اکبر غلامپور با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال به عنوان دومین مجموعه‌ ورزشی از پروژه‌های هشتگانه ورزشی شهرداری قم، به بهره‌برداری رسید.

این مجموعه ورزشی در خیابان سمیه در منطقه یک قم واقع شده که با بیش از 2 هزار مترمربع مساحت و طی دوسال احداث شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار قم با اشاره به نیاز شهر به توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی اظهار کرد: بعد از راه اندازی مجموعه ورزشی چندمنظوره در منظقه ٦ این مجموعه ورزشی در منطقه یک آماده بهره‌برداری شده و باقی مجموعه‌های ورزشی در مناطق دیگر نیز تکمیل می شود.

علیرضا قاری قرآن با اشاره به امکانات این مجموعه‌های ورزشی تصریح کرد: در این مجموعه‌ها ورزش‌هایی چون فوتبال، والیبال، بسکتبال و ورزش‌های رزمی و بدنسازی قابلیت انجام دارد و سالن‌های رختکن هم برای آن پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم هم با اشاره به پروژه‌های شاخص این شهر گفت: پروژه تقاطع میدان ولیعصر یکی از پروژه های خاص شهر است که هم ایستگاه مترو و هم تقاطع غیرهمسطح در آن پیش‌بینی شده؛ این که هفته گذشته در یک روز بیش از هزار و ٢٠٠ مترمکعب بتن ریزی در ارتفاع بیش از ٣٠ متری انجام شد یکی ازکارهای منحصر به فرد و خاص در این پروژه است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات شهرداری در پروژه‌های پل‌سازی نشان دهنده خبرگی و تجربه شکل‌گرفته در پل سازی در شهر قم است افزود: تقاطع بلوار حضرت معصومه، تونل جمهوری، تابلیه خیابان کارگر و... جزو دیگر پروژه‌هایی هستند که در شهر قم در حال اجرا است.

امیرآبادی هم با تقدیر از شهرداری در اجرای تقاطع سه سطحه ولیعصر و ثبت رکوردی را در کشور در این پروژه گفت: همه ما باید به مدیریت شهری کمک کنیم؛ امروز دولت با مشکل کمبود منابع مواجه است و مدیریت شهری می تواند با استفاده از ظرفیت مردم و منابع مردمی و سرمایه گذاری و استفاده از خلاقیت و نخبگان شهرى و ظرفیت جوانان قطار توسعه را سرعت بیشتری بدهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجموعه مدیران باید کمک کنند که خدمات شهرداری شتاب بیشتری بگیرد افزود: عقب ماندگی‌ها در شهر قم بسیار است و کار شهرداری برای ایجاد سالن ورزشی اقدامی ارزنده و قابل تقدیر بوده است.

امیر ونک نیز با تقدیر از شهرداری قم که در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تلاش می کند اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی امیر موسوی بزرگداشت شهید اکبری بود که خدا را شاکریم که این امر امروز محقق شده است.

وی با بیان اینکه شهید اکبری واقعا شهیدی گمنام در قم است خاطرنشان کرد: حق مطلب درخصوص شهید اکبری در جامعه خصوصا در شهر قم ادا نشده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcd550j.yt0xz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما