پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 82711
منبع : خبرگزاری فارس

کسی نباید مانع اجرای مصوبات شورای شهر شود

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد کسی مانع اجرای مصوبه شورای شهر که تبدیل به قانون شده شود گفت: حتما نهادهای نظارتی باید کمک شهرداری و شورای شهر باشند تا کارهای بزرگ در شهر انجام شود.
کسی نباید مانع اجرای مصوبات شورای شهر شود
کسی نباید مانع اجرای مصوبات شورای شهر شود
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی در آئین افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی سرلشگر خلبان عباس اکبری، با اشاره به اهتمام شهرداری قم در ترویج فرهنگ و نام شهدا در جامعه اظهار کرد: شهرداری قم نسبت به ترویج نام شهدا اهتمام دارد در حالی برخی تلاش دارند نام شهدا را از معابر شهرها حذف کنند.

وی با تقدیر از شهرداری در اجرای تقاطع سه سطحه ولیعصر و ثبت رکوردی را در کشور در این پروژه گفت: همه ما باید به مدیریت شهری کمک کنیم؛ امروز دولت با مشکل کمبود منابع مواجه است و مدیریت شهری می تواند با استفاده از ظرفیت مردم و منابع مردمی و سرمایه گذاری و استفاده از خلاقیت و نخبگان شهرى و ظرفیت جوانان قطار توسعه را سرعت بیشتری بدهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجموعه مدیران باید کمک کنند که خدمات شهرداری شتاب بیشتری بگیرد افزود: عقب ماندگی‌ها در شهر قم بسیار است و کار شهرداری برای ایجاد سالن ورزشی اقدامی ارزنده و قابل تقدیر بوده است.

وی همچنین با اشاره به وصول طلب 700 میلیارد تومانی شهرداری از دولت در سال گذشته، گفت: امیدواریم اقداماتی که برای جذب حدود ٦٠٠ میلیارد بدهی دیگر دولت به شهراری آغاز شده نتیجه بگیرد و به همراه ٧٠٠ میلیارد سال گذشته کمک زیادی به شهر داشته باشد.

امیرآبادی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد کسی مانع اجرای مصوبه شورای شهر که تبدیل به قانون شده شود اظهار کرد: حتما نهادهای نظارتی باید کمک شهرداری و شورای شهر باشند تا کارهای بزرگ در شهر انجام شود.

وی گفت: اگر مجموعه پیاده راه انقلاب به تصویب شورای شهر رسیده و مطالبه مردم هم هست باید انجام شود؛ ما منتخب مردمیم و آنچه که تصمیم می گیریم باید در راستای نیاز و خواست مردم باشد و مردم هم در خصوص اجرای پیاده راه ارم رضایت زیادی داشته اند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcizyav.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما