پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 82715
منبع : خبرگزاری فارس

مشارکت عمومی مهمترین مولفه انتخابات است

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به نقش مشارکت عمومی در افزایش پشتوانه سیاسی نظام گفت: مهمترین مولفه انتخابات مشارکت حداکثری مردم است.
مشارکت عمومی مهمترین مولفه انتخابات است
مشارکت عمومی مهمترین مولفه انتخابات است
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه ستاد انتخابات استان قم در سالن امام جواد (ع) استانداری قم، طی سخنانی با بیان اینکه هیئت برگزارکننده انتخابات استان قم منسجم و پایبند به ارزشهای نظام و انقلاب هستند گفت: تعامل اعضای هیئت های اجرایی ونظارت امری ضروری در  راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم است. 

در این جلسه که با حضور حجه الاسلام مهری رئیس هیئت نظارت استان و مهندس بهشتی رئیس هیئت بازرسی استان برگزار شد استاندار قم مهمترین مولفه در برگزاری انتخابات را حضور باشکوه مردم دانست و با اشاره به نقش مشارکت مردم در افزایش پشتوانه ی نظام افزود: انتخابات باید تبدیل به یک حماسه ملی شود.

وی با بیان اینکه اولویت در برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی است ادامه داد: بایستی در بحث الکترونیکی شدن انتخابات بررسی های لازم به جهت زیرساخت های لازم صورت بگیرد.

سرمست همچنین با تاکید بر ارائه آموزش های لازم به اعضای ستاد انتخابات گفت: اشرافیت در قوانین انتخابات از اهمیت ویژه برگزاری آن برخوردار است.

مقام عالی دوت در استان قم در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه آخرت خودمان را نباید فدای دنیای دیگران کنیم گفت: در انتخاب هیئت های اجرایی و برگزارکنندگان انتخابات بایستی تعهد، دین مداری و امانت داری افراد در نظر گرفته باشد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccpmq4.2bqis8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما