کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خدمات‌رسانی مصلای قم به زائرین اربعین اقدامی بسیار شایسته است

خبرگزاری فارس , 18 مهر 1398 ساعت 18:05

نماینده ولی فقیه در عراق گفت: کاری که قرارگاه فرهنگی مصلی در راستای تکریم و خدمت‌رسانی به زائرین اربعین انجام می‌دهد کاری بسیار شایسته و مورد انتظار از شهر کریمه اهل بیت(ع) و خاستگاه انقلاب است.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمجتبی حسینی با اشاره به اقدام قرارگاه فرهنگی مصلی قم به آماده سازی مصلی برای حضور و اسکان و ارائه خدمات رفاهی به زائرین اربعین حسینی اظهار کرد: این کار بسیار زیبا است؛ انقلاب ما معبر تمام مستضعفین جهان به سوی بصیرت و بیداری است.

وی با تاکید بر اینکه در مقام عمل و خدمات‌رسانی نیز انقلاب ایران باید محور و معبر تمام مستضعفین باشد تصریح کرد: در حال حاضر عبور جمع زیادی از مردم دنیا از کشور ایران به سمت کربلا است و در این مسیر حتما از قم نیز گذر خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در عراق قم را خاستگاه انقلاب و محل پرورش امام راحل، مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید دانست و افزود: به همین خاطر این کاری که قرارگاه فرهنگی مصلی در راستای تکریم و خدمت‌رسانی به زائرین اربعین انجام می‌دهد کاری بسیار شایسته و مورد انتظار از شهر کریمه اهل بیت(ع) و خاستگاه انقلاب است.

وی بیان کرد: خصوصا زائرین پاکستانی و هندی اقبال ویژه‌ای به شهر قم دارند و در مسیر حتما به قم می‌آیند از این خدمات بهره‌مند می‌شوند؛ بیش از 100 میلیون شیعه در پاکستان و هندوستان داریم و این کار زیبنده در قرارگاه فرهنگی مصلی را باید همراه با حسن اخلاق، محبت، برخورد، پذیرایی، وحدت و... اینجا ببینند و این فضا مظهر برادری و دوستی بین شیعیان باشد.

آیت‌الله حسینی ضمن تقدیر از خدماتی که در مرزهای پاکستان و افغانستان به زائرین اربعین ارائه می‌شود افزود: سفرای ایران در این دو کشور تسهیلات ویژه‌ای برای زائرین اربعین پیش‌بینی کنند و در صورت امکان روند صدور ویزا تسریع شده و هزینه‌ها یا رایگان یا به حداقل برسد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 82724

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82724/خدمات-رسانی-مصلای-قم-زائرین-اربعین-اقدامی-بسیار-شایسته

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir