شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 82732
منبع : خبرگزاری فارس

اعزام ماشین‌آلات و ۱۲۰ نیروی داوطلب شهرداری به کربلا

قم نيوز : مدیرکل هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: بخشی از ماشین‌آلات و 120 نیروی ستادی و خدماتی شهرداری به کربلا برای خدمات رسانی به زائرین اربعین اعزام شدند.
اعزام ماشین‌آلات و ۱۲۰ نیروی داوطلب شهرداری به کربلا
اعزام ماشین‌آلات و ۱۲۰ نیروی داوطلب شهرداری به کربلا
به گزارش قم نیوز سیدمحسن میرهادی با اشاره به برنامه اعزام نیروهای شهرداری قم به کربلا برای خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی، اظهار کرد: امسال نیز به عنوان پنجمین سال اعزام نیروهای شهرداری برای خدمت‌رسانی به زائرین در مسیر کربلا صورت گرفت.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه امسال ۱۰۰ نفر از نیروهای خدماتی و ۲۰ نفر از نیروهای ستادی اعزام شدند، تصریح کرد: این نیروها حدفاصل نجف تا کربلا در مجاورت موکب‌های ایرانی همچون مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر فعال خواهند بود.

میرهادی با اشاره به اعزام بخشی از ماشین‌آلات شهرداری به کربلا، گفت: ماشین‌آلات خدماتی همچون خودروهای پرس حمل زباله و خودروهای عملیاتی عمرانی، بابکت و کامیون به کربلا اعزام شدند تا بتوانیم خدمات ویژه‌ای را در مدت ۱۰ روزه در کربلا داشته باشیم.

وی به برنامه‌های فرهنگی طی این مدت اشاره کرد و افزود: بروشورهایی به سه زبان تهیه شده تا مسائل نظافت به زائرین گوشزد شود؛ خدمات پذیرایی خوب انجام می‌شود اما نیاز است در بخش نظافت هم خدمات لازم ارائه شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: نصب بیش از ۱۰۰ بنر فرهنگی و اطلاع‌رسانی در مسیر نجف به کربلا صورت خواهد گرفت و سطل‌های کارتن‌پلاست با برچسب‌هایی در خصوص رعایت فرهنگ مدیریت پسماند در این مسیر مستقر می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb5zbw.rhb5fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما