کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفی برترین بانوان ‌مینی‌گلف‌باز در قم / مردان قم در گلف قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس , 20 مهر 1398 ساعت 9:30

نفرات برتر مسابقات انتخابی مینی‌گلف بانوان قم به منظور شناخت تیم اعزامی به پیکارهای قهرمانی کشور در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم معرفی شدند.


به گزارش قم نیوز مسابقات انتخابی مینی‌گلف بانوان به منظور شناخت برترین‌ها برای عضویت در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور در آکادمی گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و پس از 9 راند رقابت شرکت کنندگان در سه روز برترین‌های خود را شناخت.

در این دوره از مسابقات که با حضور برترین مینی‌گلف بازان از نظر کمی و کیفی سطح بالایی داشت، پس از انجام رقابتی فشرده و نزدیک سرانجام الهام محمدی در جایگاه نخست ایستاد و مهسا یزدانی دوم شد، ضمن اینکه نرجس جعفری، سمانه علی‌حیدری، فاطمه محمدی و زهرا عابدینی رده‌های بعدی را کسب کردند.

در شرایطی که خانم نرگس محمدی به عنوان مارشال، ناظر برگزاری این مسابقات بود، هیأت‌ گلف استان قم اعلام کرد پس از بررسی نتایج این رقابت‌ها، طبق نظر کمیته مینی‌گلف هیأت‌ گلف استان قم، نفرات اعزامی به مسابقات مینی‌گلف قهرمانی زنان کشور متعاقبا معرفی خواهند شد.

خبر دیگر از هیأت‌ گلف استان قم به حضور تیم مینی‌گلف مردان قم در مسابقه تدارکاتی مینی‌گلف پیش از آغاز پیکارهای قهرمانی کشور اختصاص دارد، در شرایطی که تیم مینی‌گلف قم برای آمادگی هر چه بیشتر برای شرکت در مسابقات کشوری، در مسابقه تدارکاتی سه جانبه‌ای با حضور تیم‌های مینی‌گلف تهران و همدان به میزبانی پارک ملت تهران حضور یافت.

این در حالی است که تیم مینی‌گلف مردان قم با ترکیبی متشکل از مجید کربلایی، سیدحسام‌الدین هاشمی، محمدفرزاد امیدنیا و معین رشیدی‌مقدم به همراه مینی‌گلف بازان بانوی قم در مسابقات قهرمانی کشور به میدان می‌رود، در شرایطی که فدراسیون گلف میزبانی این پیکارها را به هیأت‌ آذربایجان شرقی سپرده و مسابقات در تبریز به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 82733

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82733/معرفی-برترین-بانوان-مینی-گلف-باز-قم-مردان-گلف-قهرمانی-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir