شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 82745
منبع : خبرگزاری فارس

درخشش فرنگی‌کاران قم با 4 مدال رنگارنگ

قم نيوز : تیم منتخب کشتی فرنگی استان قم در پیکارهای سال 1398 کشتی فرنگی قهرمانی کشور موفق به کسب چهار مدال طلا، نقره و برنز و همچنین کسب رتبه سوم ایران شد.
درخشش فرنگی‌کاران قم با 4 مدال رنگارنگ
درخشش فرنگی‌کاران قم با 4 مدال رنگارنگ
به گزارش قم نیوز رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور به مدت دو روز به میزبانی هیات کشتی استان خوزستان در سالن شهید حقگو بندر امام خمینی (ره) به انجام رسید و در پایان تیم خوزستان (الف) با 160 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، تهران با 158 امتیاز نایب‌قهرمان شد و قم با 95 امتیاز رتبه سوم را تصاحب کرد.

کشتی‌گیران شرکت کننده در این پیکارها برای کسب رتبه‌های برتر اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم با یکدیگر رقابت کردند و نشان طلای اوزان 60 و 77 کیلوگرم، مدال نقره وزن 55 کیلوگرم و برنز وزن 63 کیلوگرم به کشتی‌گیران فرنگی‌کار استان قم اختصاص یافت.

در وزن 60 کیلوگرم این دوره از مسابقات مهدی قادری از قم در دیدار فینال به مصاف مصیب اکبری از تهران رفت و با برتری پنج بر سه مقابل این کشتی‌گیر به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت، ضمن اینکه هادی علیزاده‌پورنیا در مسابقه نهایی وزن 77 کیلوگرم با برتری هشت بر صفر مقابل حمیدرضا جعفری از فارس دومین طلای قم را به ارمغان آورد.

در وزن 55 کیلوگرم دیدار فینال بین محمد حسین‌وند پناهی از خوزستان و سجاد عباس‌پور از مازندران برگزار شد که نماینده خوزستان پنج بر سه به برتری رسید اما به دلیل جریمه انضباطی کشتی‌گیر مازندرانی، نشان نقره وی به مهدی قربانی از قم تعلق گرفت و در وزن 63 کیلوگرم رضا مردی از قم صاحب نشان برنز شد، ضمن اینکه در وزن 82 کیلوگرم علی زینتی‌رفاه دیگر فرنگی‌کار قم رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.

برترین‌های این دوره از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان ایران از سوی کادر فنی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت می‌شوند، ضمن اینکه دی‌ماه در پیکارهای بین‌المللی 2020 جام جهان‌پهلوان تختی برای کسب رتبه‌های برتر برابر حریفان داخلی و خارجی شرکت کننده به روی تشک خواهند رفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftedc.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما