کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راه‌اندازی مرکز فاوای اتاق اصناف قم در دستور کار قرار دارد

خبرگزاری تسنیم , 20 مهر 1398 ساعت 18:14

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم گفت: اتاق اصناف قم جلسات متعددی با فعالان و متخصصان فضای مجازی برگزار و راه‌اندازی مرکز فاوای اتاق اصناف قم در دستور کار قرار دارد.


به گزارش قم نیوز سید ابراهیم صحفی اظهار داشت:با توجه به رونق کسب‌وکارهای مجازی،لزوم حضور واحدهای صنفی قانونمند و دارای پروانه کسب معتبر به‌شدت احساس می‌شود.

وی افزود: اصناف، بازاریان و واحدهای صنفی مورد اعتماد مردم در فضای مجازی حضوری فعال داشته باشند تا علاوه بر توسعه کسب‌وکار از سوءاستفاده کنندگان و فروشندگان کالاهای تقلبی و قاچاق و غیراستاندارد جلوگیری به عمل آید و مشتریان از واحدهای صنفی مورد اعتماد در فضای مجازی خرید خود را انجام دهند .

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم بیان کرد: فضای مجازی فرصت است نه تهدید و باید فعالان حوزه بازار به فضای مجازی به‌عنوان فرصت جهت توسعه کسب‌وکار و افزایش فروش و درآمد بنگرند و در این بستر کالا و خدماتشان را به بهترین صورت عرضه نمایند و با رعایت اصول مشتری مداری و رضایت‌مندی مشتریان از این بستر استفاده کند .
عضو هیئت‌رئیسه اتاق اصناف استان قم عنوان کرد:اتاق اصناف قم جلسات متعددی با فعالان و متخصصان حوزه فضای مجازی برگزار و راه‌اندازی مرکز فاوای اتاق اصناف قم در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با همکاری واحدهای صنفی قانونمند بتوانیم قدم‌های مثبت و مؤثری در این مسیر برداریم.

صحفی تصریح کرد:باید با آماده‌سازی بستر و ایجاد امکانات و ساخت اپلیکشین و سایت در حوزه‌های مختلف و با نظارت عالی اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی تحت پوشش و بازرسی و نظارت اصناف شاهد بازاری پررونق و مطلوب و مورد اعتماد همشهریان عزیز و عاری از هرگونه تخلف و گران‌فروشی در شهر کریمه اهل‌بیت (س) باشیم .

وی ادامه داد:لازمه رونق تولید رونق بازار است و هر واحد تولیدی جهت دوام و استمرار فعالیت خود نیاز به ایجاد بازاری مناسب جهت عرضه و فروش محصولات و تأمین نقدینگی است که این امر مهم توسط اصناف و فعالان بزرگ حوزه بازار انجام می‌شود.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم تصریح کرد: در راستای حمایت از تولید ملی با ایجاد بستری مناسب در فضای مجازی می‌توان گام بلندی درراه رونق تولید و ایجاد کسب‌وکارهای جدید انجام داد تا مصرف‌کنندگان با اطمینان خاطر از واحدهای صنفی معتبر و شناخته‌شده در فضای مجازی خرید نمایند و در صورت بروز اختلاف یا ایراد و اشکال کالا و خدمات موضوع سریعاً از سوی اتاق اصناف قابل‌پیگیری و حل‌وفصل باشد .

عضو هیئت‌رئیسه اتاق اصناف استان قم خاطرنشان کرد:حضور فعال واحدهای صنفی قانونمند به دلیل عرضه کالای باکیفیت و باقیمت مناسب  سبب کاهش تخلفات در فضای مجازی و تنگ شدن عرصه بر افراد سودجو و متخلف که در فضای مجازی انواع تخلفات ازجمله گران‌فروشی ، عدم صدور فاکتور و فروش کالای قاچاق و غیراستاندارد را عرضه می‌کنند خواهد شد و امیدواریم که اصناف و بازاریان با جدیت پیگیر حضور در عرصه کسب‌وکار در فضای مجازی باشند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 82754

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82754/راه-اندازی-مرکز-فاوای-اتاق-اصناف-قم-دستور-کار-قرار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir