يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 82766
منبع : خبرگزاری فارس

قم روی سکوی سوم کاراته نونهالان ایران

قم نيوز : تیم منتخب هیأت‌ کاراته استان قم با کسب مقام سوم به کار خود در دومین مرحله مسابقات فصل 1398 لیگ کاراته‌وان پسران نونهال کشور پایان داد.
قم روی سکوی سوم کاراته نونهالان ایران
قم روی سکوی سوم کاراته نونهالان ایران
به گزارش قم نیوز در شرایطی که پیکارهای لیگ کاراته‌وان ایران برای دومین سال متوالی در هر دو بخش دختران و پسران به انجام می‌رسد، قم به عنوان یکی از استان‌های مهد کاراته‌ ایران همچون دوره‌های قبل در این مسابقات با استعدادها و نخبه‌های خود یکی از مدعیان کسب عناوین برتر محسوب می‌شود.

بعد از درخشش کاراته‌کاهای قم در مسابقات سال 1397 و تداوم موفقیت‌های آنها در مرحله نخست پیکارهای سال 1398، علاقمندان به این رشته شاهد استمرار عملکرد خوب کاراته‌کاهای قمی در دومین مرحله لیگ کاراته‌وان پسران ایران بودند، رقابت‌هایی که در رده سنی نونهالان به میزبانی هیأت‌ مازندران به انجام رسید.

شرکت کنندگان در این رقابت‌ها برای کسب رتبه‌های برتر هر دو بخش کاتا و کومیته تیمی و انفرادی به روی تاتامی رفتند، در حالی که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، این رقابت‌ها در سالن شهدای نوبخت بابلسر برگزار شد و تیم منتخب نونهالان قم بعد از تیم‌های لرستان و تهران در جایگاه سوم بخش تیمی ایستاد.

در این رده‌بندی تیم هیأت‌ کاراته لرستان با دو نشان طلا و یک برنز قهرمان شد، تیم هیأت‌ کاراته تهران با کسب یک نشان طلا، سه مدال نقره و دو مدال برنز در مکان دوم به کار خود پایان داد و کاراته‌کاهای تیم هیأت‌ قم با کسب یک نشان طلا، یک مدال نقره و یک نشان برنز جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

قم در بخش انفرادی عملکرد موفقی در هر دو قسمت کاتا و کومیته داشت، به طوری که در کاتای انفرادی محمدجواد هدیه‌کوهیان از قم به مقام سوم و نشان برنز رسید و تیم شهید زین‌الدین قم که یکی از تیم‌های مطرح کاتای ایران به شمار می‌رود در جایگاه دوم ایستاد و نایب‌قهرمان ایران شد.

در رقابت‌های بخش انفرادی و در وزن منهای 40 کیلوگرم امیرمحمد رشید از قم با غلبه بر تمامی حریفان خود صاحب نشان طلا شد تا بدین‌ترتیب قم با مجموع دو مدال از کاتا و کومیته در جایگاه سوم مسابقات دومین مرحله مسابقات سال جاری لیگ کاراته‌وان پسران ایران جای بگیرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciqyav.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما