يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 82773
منبع : خبرگزاری ايرنا
مدیر امور مالیاتی قم:

یک هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال فرار مالیاتی در قم وصول‌شده است

قم نيوز : مدیرکل امور مالیاتی قم گفت: از سال گذشته تاکنون یک هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال از محل کشف فرارهای مالیاتی و تراکنش‌های بانکی، مالیات در این استان وصول‌شده است.
یک هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال فرار مالیاتی در قم وصول‌شده است
یک هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال فرار مالیاتی در قم وصول‌شده است
به گزارش قم نیوز سهراب امدادی‌فرد افزود: سال گذشته بیش از سه هزار پرونده شناسایی‌شد که قسمتی وصول‌شده و قسمت دیگر در حال رسیدگی و وصول است.

وی اضافه کرد: پارسال یک پرونده فرار مالیاتی با همکاری دستگاه نظارتی، انتظامی و قضایی استان کشف شد که میزان آن ۳۳۰ میلیارد ریال و برابر با مالیات ۲۸ هزار مودی مالیاتی استان قم بوده است.

وی ادامه داد: امسال نیز یک پرونده فرار مالیاتی به مبلغ یک هزار و۸۰۰ میلیون ریال کشف‌شده است و در مرحله رسیدگی قرار دارد.

امدادی‌فرد بیان کرد: فرارهای مالیاتی و تراکنش‌های بانکی مودیان مالیاتی به‌خوبی بررسی می‌شود و اگر تفاوتی مشاهده شود، مالیات آن‌ها به‌صورت کامل و قانونی دریافت می‌شود.

وی افزود: فرارهای مالیاتی با همکاری دستگاه های قضایی، انتظامی و اطلاعاتی و همچنین تحقیقات میدانی کشف می شود که سال گذشته بیش از ۲ هزار پرونده فرار مالیاتی در صنوف مختلف با کمک تحقیقات میدانی کشف شد.

وی تاکید کرد: باید در مسیر مبارزه با کسانی که به جامعه و قانون بی‌احترامی می‌کنند و از سوی دیگر منفعت و امکانات کشور به‌خوبی استفاده می‌کنند، ولی نمی‌خواهند مالیات را پرداخت کنند، حرکت کنیم.

امدادی‌فرد گفت: میزان مالیات وصول‌شده در قم نشان می‌دهد شهروندان این استان قانونمند و همراه با سازمان مالیاتی هستند.

وی بابیان این‌که فرار مالیاتی خط قرمز سازمان مالیاتی است، گفت: کارگروه مبارزه با فرار مالیاتی با حضور دستگاه‌هایی ازجمله دستگاه قضا، اطلاعاتی، سازمان بازرسی، ‌دیوان محاسبات، ‌سازمان برنامه‌وبودجه و اداره کل امور مالیاتی تشکل شده و با فرار مالیاتی به‌شدت برخورد می‌شود.

وی تاکید کرد: هرگونه کتمان نسبت به درآمد واقعی نیز جرم محسوب شده و جرایم سنگینی برای آن‌ وضع‌شده است.

در حال حاضر بیش از ۴۰ هزار مودی مالیاتی در بخش مشاغل، کسبه و بازار در قم فعالیت دارند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgwu97.ak9xu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما