يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : 82783
منبع : خبرگزاری تسنیم

پلمب یکی از شرکت‌های مسافربری متخلف حمل و نقل قم

قم نيوز : مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم گفت: این اداره کل نظارت بسیار جدی نسبت به فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقل دارد و در این زمینه یکی از شرکت‌های مسافربری متخلف که توسط زائران تخلف آن گزارش شد پلمب شد.
پلمب یکی از شرکت‌های مسافربری متخلف حمل و نقل قم
پلمب یکی از شرکت‌های مسافربری متخلف حمل و نقل قم
به گزارش قم نیوز ابوالفضل جمالی اظهار داشت: در تمام اوقات اجرای طرح ساماندهی سفرهای اربعین ،کارشناسان حوزه معاونت حمل‌ونقل، نسبت به بازرسی و کنترل ناوگان عمومی حمل مسافر در پایانه‌های مسافری ، پاسگاه‌های پلیس‌راه و مبادی جاده‌ای استان نظارت دارند.

وی افزود: مردم می‌توانند شکایات گران‌فروشی بلیط را با سامانه تلفنی 141 درمیان بگذارند و همچنین انتقادات و پیشنهادت خود را به سامانه پیام کوتاه 3000141 ارسال کنند.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن مراسم اربعین حسینی و حجم بالای سفرهایی که از استان قم به  مقصد مرز مهران و دیگر مرزهای مشترک عبوری با کشور عراق انجام می‌شود نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل بیشتر شده است.

جمالی ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل استان نظارت بسیار جدی نسبت به فعالیت شرکت‌های مسافربری دارد و در این زمینه یکی از شرکت‌های متخلف که توسط زائران تخلف آن گزارش شد پلمپ شد.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت مسافربری به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات حمل‌ونقل و همچنین عدم ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران و تأخیر بیش از یک ساعت در سرویس تعطیل و پروانه آن باطل شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchxqn6.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما