يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : 82784
منبع : خبرگزاری تسنیم
عضو جامعه مدرسین:

انقلاب اسلامی زمینه حضور 20 میلیون زائر ‌را در مراسم اربعین فراهم کرد‌

قم نيوز : آیت‌الله ممدوحی گفت: سیاستی که انقلاب اسلامی امروز دارد دنیا را متحیر کرده که پس از ۱۴۰۰ سال ۲۰میلیون نفر در مراسم اربعین حسینی(ع) شرکت می‌کنند و سیاست اسلام سبب این حضور عظیم شده است.
عضو جامعه مدرسین: انقلاب اسلامی زمینه حضور ۲۰میلیون زائر ‌را در مراسم اربعین فراهم کرد‌
عضو جامعه مدرسین: انقلاب اسلامی زمینه حضور ۲۰میلیون زائر ‌را در مراسم اربعین فراهم کرد‌
به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسن ممدوحی اظهار داشت: خداوند هرکاری را که قانونمند می‌کند مربوط به مکان و افراد و زمان معین نیست بلکه جهانی نیز است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مراسم اربعین حسینی(ع) افزود: اربعین حسینی یک مراسم جهانی است و چون جهانی است خداوند یک سلسله عوامل نگهدارنده برای آن ایجاد کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با یادآوری خصوصیات انسان مؤمن تصریح کرد: ازجمله علائم مؤمن همراه داشتن تربت امام حسین(ع) و خواندن زیارت عاشورا و زیارت‌نامه اربعین است.
استاد حوزه علمیه ادامه داد: جریان عاشورا امروز واضح‌تر و شیرین و قابل‌تحلیل‌تر شده ‌و این موضوع به‌خاطر این است خداوند آن را ماندگار کرده است.

آیت‌الله ممدوحی تصریح کرد: دشمنان هر وقت مشاهده می‌کنند که در موضوعی کارمان مؤثر است می‌خواهند ما را زمین بزنند و امام راحل فرمود هرگاه مشاهده کردید دشمن به یک موضوعی زوم کرد، بدانید که آن موضوع مثبت است و به دهن دشمن بزنید.

وی خاطرنشان کرد: سیاستی که انقلاب اسلامی امروز دارد دنیا را متحیر کرده است که پس از 1400 سال 20 میلیون نفر در مراسم اربعین حسینی شرکت می‌کنند و سیاست اسلام سبب این حضور عظیم شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci5yav.t1arv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما