کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو خبرگان رهبری:

اربعین مرزهای توهمی استکبار برای جدایی ملت‌های اسلامی را محو کرد‌

خبرگزاری تسنیم , 21 مهر 1398 ساعت 21:43

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اربعین مرزهای ترسیمی و توهمی مستکبران عالم را که کشورهای اسلامی را از یکدیگر جدا کرده محو می‌کند و ملت بزرگ اسلام و امت واحده را زیر پرچم سیدالشهدا(ع) پدید می‌آورد.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی با اشاره به اهمیت مراسم اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین عوامل اقتدار در جبهه مقاومت انسجام محورهای مقاومت در کشورهای مختلف اسلامی است و این انسجام نیازمند مرکزیت و محوریت است.

وی افزود: در سال‌های اخیر از برکت خون سیدالشهدا(ع) این محوریت برای کشورهای منطقه مقاومت پدید آمده و در سایه عزت و اقتدار حسینی همه عزت‌طلبان و آزادی‌خواهان عالم چه شیعیان و چه اهل‌سنت و چه سایر ادیان در ایام اربعین حسینی زیر پرچم خون‌خواهی سیدالشهدا(ع) جمع می‌شوند.

اربعین حسینی اقتدار جبهه مقاومت را به‌نمایش می‌گذارد

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه اربعین صرفاً یک همایش مذهبی و عقیدتی نیست، بیان کرد: مراسم اربعین حسینی مراسم مهم فرهنگی و به‌یک‌معنا همایشی سیاسی است و اقتدار جبهه مقاومت و ایستادگی را به‌نمایش می‌گذارد.

استاد حوزه علمیه با توجه به ارزش و اهمیت بی‌نظیر مراسم اربعین حسینی ادامه داد: اربعین مرزهای ترسیمی و توهمی مستکبران عالم را که کشورهای اسلامی را از یکدیگر جدا کرده محو می‌کند و ملت بزرگ اسلام و امت واحده را زیر پرچم سیدالشهدا(ع) پدید می‌آورد.

مراسم اربعین طلیعه ظهور امام زمان(عج) است

حاج‌ابوالقاسم دولابی خاطرنشان کرد: مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) برای تشکیل حکومت جهانی و غلبه نهایی بر کفر جهانی خواهد بود و باید این مراسم را طلیعه ظهور امام زمان(عج) به‌شمار بیاوریم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 82785

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82785/اربعین-مرزهای-توهمی-استکبار-جدایی-ملت-های-اسلامی-محو-کرد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir