کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو خبرگان رهبری: ‌حضور میلیونی زائران در اربعین دنیا را متحیر کرده است

خبرگزاری تسنیم , 22 مهر 1398 ساعت 19:00

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ‌حضور میلیونی زائران در اربعین دنیا را انگشت‌به‌دهان کرد، گفت:‌ قدرت تشیع و اهل‌بیت(ع) و خون امام حسین(ع) سبب شده ‌و بیش از ۲۰ میلیون نفر در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید رحیم توکل با اشاره به اهمیت مراسم اربعین حسینی اظهار داشت:اربعین در واقع ظهور قدرت اسلام و تجلی ولایت است.

وی افزود: در مراسم حج 2.5 میلیون نفر شرکت می‌کنند درصورتی‌که این مراسم واجب است ولی در مراسم اربعین که شرعاً واجب نیست بلکه عشق و شور و ولایت و معرفت سبب حضور میلیونی عاشقان اهل‌بیت(ع) می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:قدرت تشیع و اهل‌بیت(ع) و خون امام حسین(ع) سبب شده است و بیش از 20 میلیون نفر در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.

حضور میلیونی زائران در اربعین حسینی دنیا را انگشت‌به‌دهان کرده است

استاد حوزه علمیه ابراز کرد:حضور میلیونی زائران حسینی در مراسم اربعین حسینی دنیا را متحیر کرده است،پیر و جوان،زن و مرد،کوچک و بزرگ در این مراسم حضور پیداکرده و تجلی قدرت شیعه است.

آیت‌الله توکل با اشاره به آثار و برکات حضور میلیونی در مراسم اربعین حسینی عنوان کرد:هنگامی‌که این جمعیت در اربعین حسینی حضور پیدا می‌کند این سؤال برای جامعه جهانی مطرح می‌شود که امام حسین(ع) چه کسی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور میلیونی زائران و شیفتگان اباعبدالله(ع) در مراسم اربعین حسینی سبب می‌شود مردم به تاسی از نهضت حسینی قیام کرده و یاور مظلومین شوند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 82804

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82804/عضو-خبرگان-رهبری-حضور-میلیونی-زائران-اربعین-دنیا-متحیر-کرده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir