سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 82817
منبع : خبرگزاری فارس

دست های آمریکا و اسرائیل پشت پرده جریانات اخیر عراق مشهود است

قم نيوز : معاون حشدالشعبی با بیان اینکه خواسته‌های جوانان عراقی باید در کشور عراق مورد توجه قرار گیرد، گفت: رفع مشکلات عراق توسط حکومت و مرجعیت درحال پیگیری است اما دست آمریکا و اسرائیل پشت پرده رخدادهای اخیر عراق به‌خوبی قابل مشاهده است و نباید اجازه دهیم آن‌ها از وضعیت عراق سواستفاده کنند.
دست های آمریکا و اسرائیل پشت پرده جریانات اخیر عراق مشهود است
دست های آمریکا و اسرائیل پشت پرده جریانات اخیر عراق مشهود است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام هاشم الحیدری معاون حشدالشعبی به همراه جمعی از مسؤولان کشور عراق در موکب حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) حضور یافت و از خدمات خادمان حرم مطهر در بخش‌های مختلف این موکب بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به کربلای معلی بیان کرد: امسال باید بعد از اربعین حسینی اقدامات لازم را دنبال کنیم تا بتوانیم خدمات مورد نیاز را به زائرانی که بعد از اربعین نیز مهمان عراق هستند ارائه دهیم.

الحیدری با اشاره به حضور گسترده زائران اربعین در موکب آستان مقدس بانوی کرامت عنوان کرد: این موکب به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مواکب اربعین شناخته می‌شود و خدمت‌‌رسانی جامع خادمان به زائران اربعین در این موکب قابل تقدیر است چراکه فعالیت خادمان افتخاری حرم مطهر و نام متبرک حضرت معصومه(س) معنویت خاصی را به زائران منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال حجم زائران اربعین حسینی افزایش قابل توجهی داشته است، اضافه کرد: موکب‌ها باید در مسیرهای برگشت زائران نیز مستقر شوند تا زائران با کمترین زحمت به سمت کشور خود باز گردند.

معاون حشدالشعبی از اربعین به‌عنوان فریاد حضرت زینب(س) نام برد و تصریح کرد: خدمت در اربعین باید با تبیین فرهنگ شیعی و ترویج رویکردهای انقلابی دنبال شود و موکب‌های خدمت در اربعین باید دارای پیام‌ها و شعارهای متناسب با عاشورا باشند.

الحیدری از حوادث اخیر عراق یاد کرد و گفت: در این ایام اهمیت تقویت بصیرت در میان عموم مردم جبهه مقاومت برای همگان به اثبات رسید و جنگ نرم آمریکایی اسرائیلی در عراق به خوبی قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه خواسته‌های جوانان عراقی باید در کشور عراق مورد توجه قرار گیرد، عنوان کرد: افرادی که به میدان آمده با مشکلات مختلفی روبه‌رو هستند که رفع این مشکلات توسط حکومت و مرجعیت عراق درحال پیگیری است اما دست آمریکا و اسرائیل پشت پرده رخدادهای اخیر عراق به‌خوبی قابل مشاهده است و نباید اجازه دهیم آن‌ها از وضعیت عراق سوءاستفاده کنند.

معاون حشدالشعبی با اشاره به برپایی مواکب مختلف در اربعین امسال توسط ارادتمندان به امام حسین(ع) و حضور گسترده زائران در اربعین یادآور شد: گسترش جمعیت زائران اربعین نشان می‌دهد که رخدادهای اخیر هیچ تاثیری به حرکت اربعین حسینی نداشته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfecdc.w6d0yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما