سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : 82828
منبع : خبرگزاری فارس

بسکتبال قم بعد از 7 سال در سوپر لیگ / شیمیدُر به قم آمد

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدُر از نهم آبان ماه به عنوان نماینده قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی بسکتبال ایران یعنی سوپر لیگ این رشته به میدان خواهد رفت.
بسکتبال قم بعد از 7 سال در سوپر لیگ / شیمیدُر به قم آمد
بسکتبال قم بعد از 7 سال در سوپر لیگ / شیمیدُر به قم آمد
به گزارش قم نیوز از آخرین حضور بسکتبال قم در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور حدود هفت سال می‌گذرد و در شرایطی که جهش‌ترابری قم در سال 1391 در سوپر لیگ حضور داشت، اکنون قمی‌ها می‌توانند شاهد نمایش تیم شیمیدُر قم در این مسابقات باشند.

قم از سال 1391 به بعد در مسابقات لیگ‌های دسته اول و دوم بسکتبال مردان ایران حضور داشته ولی با اعلام رسمی باشگاه شیمیدُر مبنی بر انتقال تیم بسکتبال شیمیدُر به شهر مقدس قم، علاقمندان به این رشته از شروع فصل 99- 1398 سوپر لیگ بسکتبال ایران می‌توانند بازی‌های این تیم را در قم تماشا کنند.

موضوع انتقال باشگاه شیمیدُر به قم از مدت‌ها قبل توسط مسوولان استان قم نظیر استانداری و اداره کل در مذاکره و رفت آمدهای مدیران شرکت شیمیدُر سلف مورد بحث و بررسی قرار داشت تا این شرکت که در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان استقرار دارد، باشگاه خود را از تهران به قم انتقال دهد.

با توجه به دعوت و حمایت مسوولان استان قم و مستقر بودن مجموعه‌های شیمیدُر در این شهر، تیم شیمیدر که در دوره‌های قبل مسابقات سوپر لیگ بسکتبال مردان ایران به عنوان نماینده تهران در این پیکارها به میدان می‌رفت، به شکل رسمی به قم منتقل شد و بازی‌های این تیم در قم برگزار می‌شود.

جالب‌ترین خاطره قمی‌ها از آخرین حضور بسکتبال قم در سوپر لیگ باشگاه‌های ایران به سال 1390 و تیم راه‌وترابری قم به سرمربیگری عباس آقاکوچکی باز می‌گردد که این تیم با بازیکنان بزرگی همچون احمد مارکوس فرانسوی و ویتاری مارش امریکایی یکی از مدعیان قهرمانی آن مسابقات محسوب می‌شد اما این تیم در سال 1391 به حال خود رها شد و در نهایت با سقوط از لیگ برتر برای قمی‌ها علاقمند به بسکتبال به خاطره‌ها پیوست.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch66n6.23niidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما