کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

میزبانی 12 خانواده ‌‌شهید استان قم از زائران اربعین

خبرگزاری تسنیم , 24 مهر 1398 ساعت 15:05

طرح بیت‌الحسین(ع) در منزل شهدا، جانبازان، روایان دفاع مقدس در حال اجرا‌ست و ۱۲ منزل شهید در این طرح شرکت کردند که فرزندان آن‌ها در دفاع مقدس و دفاع از حرم به شهادت رسیدند.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ جواد رهبر جانشین ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان قم ‌اظهار داشت:با توجه به اینکه قم مرکز و پایگاه اصلی انقلاب و شهر آل الله است و زائران زیادی به این شهر سفر می‌کنند، برای تکریم از این عزیزان موکب‌هایی در قم برای اسکان زائران برپاشده است.

وی افزود: طرحی با عنوان موکب شباب المقاومه در قم فعال‌شده و این طرح  درواقع 3 زیرمجموعه دارد که شامل بیت الحسین(ع) و حی الحسین(ع)و طریق الحسین(ع) است.

جانشین ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان قم تصریح کرد:بیت الحسین(ع) موکب‌های خانگی، حی الحسین(ع) حسینیه‌ها، تکایا، مؤسسات، مراکز، مدارس، دانشگاه هاو مساجد و اماکن ورزشی و طریق الحسین(ع) هم موکب‌های بین‌راهی خواهد بود.
حجت‌الاسلام‌ رهبر گفت:  امسال برای نخستین بار طرح موکب خانگی با عنوان بیت الحسین(ع) در قم در حال اجرا است.

رهبر بیان کرد:تاکنون50 منزل در قم برای طرح بیت الحسین(ع)20موکب محلی به‌عنوان حی الحسین (علیه‌السلام) و 3موکب بین‌راهی به‌عنوان طریق الحسین(علیه‌السلام) اعلام آمادگی کردند که بر اساس این طرح زائران در منزل آن‌ها حضور پیدا می‌کنند،این طرح به‌صورت نمادین از خانواده شهدا آغاز شد.

وی افزود: طرح بیت الحسین(ع)در منازل شهدا،جانبازان،راویان دفاع مقدس در حال اجرا است و12 منزل شهید در این طرح شرکت کردند.

جانشین ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی قم خاطرنشان کرد: طرح بیت الحسین(ع)در منزل شهیدان سامانلو،مالامیری،روشنایی،موسوی ناجی،صابری، عبدالصالح زارع از شهدای مدافع حرم و شهیدان نجفی عمران، نظری، کریمی،سید محمد حسینی،محمد امیری،محمد احمدی از شهدای دفاع مقدس در حال اجرا است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 82843

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82843/میزبانی-12-خانواده-شهید-استان-قم-زائران-اربعین

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir