کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رفع مشکل فاضلاب مصلی قم باهمت جهادی شهرداری و آبفا

خبرگزاری فارس , 24 مهر 1398 ساعت 19:16

مسؤول قرارگاه مردمی اربعین قم با اشاره به اینکه نبود زیرساخت فاضلاب در مصلی مشکلات زیادی را برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین ایجاد کرده بود گفت: باهمت جهادی شهرداری و آبفای قم پروژه حفاری و لوله‌کشی فاضلاب مصلی که یک ماه زمان نیاز داشت در دو روز انجام شد.


به گزارش قم نیوز مهدی قربانی کرم امروز با اشاره به اینکه یکی از مشکلات زیرساختی مصلی قم موضوع فاضلاب بود، اظهار کرد: به دلیل نبود شبکه فاضلاب و عدم اتصال آن به فاضلاب شهری چه سال گذشته و چه امسال برای میزبانی از زائران اربعین با مشکلات زیادی مواجه بودیم.

وی ادامه داد: روزانه سه تا چهار تانکر که هرکدام 900 هزار تومان هزینه داشت فاضلاب مصلی را تخلیه می‌کردند که وضعیت ناخوشایندی را رقم می‌زد.

مسؤول قرارگاه مردمی اربعین قم گفت: شرکت آب و فاضلاب و شهرداری قم برای رفع این مشکل دست‌به‌دست هم دادند و درحرکتی جهادی کاری که حداقل انجام آن‌ یک ماه زمان نیاز داشت را در دو روز انجام دادند تا این مشکل که خللی در میزبانی از زائران اربعین ایجاد کرده بود رفع شود.

قربانی کرم گفت: از نیروهای شهرداری و آب و فاضلاب که برای رفع این مشکل سخت تلاش کردند و دیگر مسؤولان استان که برای رفع این مشکل با قرارگاه اربعین همکاری کردند سپاسگزاری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در طول فعالیت 10 روزه قرارگاه اربعین بالغ‌بر 65 هزار زائر از کشورهای پاکستان، ایران، آذربایجان، افغانستان، هند، ترکیه، روسیه، سوئد، اتریش و تایلند اسکان و پذیرایی شدند، خاطرنشان کرد: حضور زائران غیر ایرانی در قرارگاه اربعین 37 درصد نسبت به سال گذشته افزایش‌یافته است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 82848

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82848/رفع-مشکل-فاضلاب-مصلی-قم-باهمت-جهادی-شهرداری-آبفا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir