کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قم روی سکوی سوم دفاع شخصی ایران

خبرگزاری فارس , 24 مهر 1398 ساعت 23:19

سرمربی تیم دفاع شخصی استان قم از درخشش ورزشکاران این تیم و کسب رتبه سوم مسابقات دفاع شخصی قهرمانی مردان کشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز مهدی رستگار پویا امروز اظهار کرد: امسال شاهد برگزاری دومین دوره رقابت‌های دفاع شخصی قهرمانی کشور بودیم، مسابقاتی که در رده سنی بزرگسالان به میزبانی هیأت‌ مازندران در سالن شهید هاشمی‌نژاد بهشهر به انجام رسید و با درخشش نماینده‌های قم پایان یافت.

وی با بیان اینکه قم یکی از سه تیم برتر این دوره از رقابت‌ها لقب گرفت، اضافه کرد: در این دوره از مسابقات تیم دفاع شخصی هیأت‌ زنجان با کسب هفت مدال شامل سه طلا، دو نقره  و دو برنز به مقام قهرمانی دست یافت، تیم هیأت‌ تهران با دو طلا و سه برنز نایب‌قهرمان شد و تیم قم با یک مدال طلا، سه نشان نقره و یک برنز مقام سوم را به دست آورد.

سرمربی تیم دفاع شخصی استان قم سپس به مدال‌آوران قم اشاره و عنوان کرد: پنج مدال تیم منتخب هیأت‌ قم در اوزان منهای 62، 67، 80، 97 و به اضافه 97 کیلوگرم به دست‌ آمد، در حالی که تیم ما به سرپرستی محمدعلی شبانی در این دوره از رقابت‌ها با آمادگی و انگیزه بالا با حریفان خود رقابت کرد.

وی یاد آور شد: در وزن منهای 62 کیلوگرم محمد کاسه‌ساز روی سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و نخستین نشان نقره را برای تیم قم کسب کرد، ضمن اینکه در وزن منهای 67 کیلوگرم دومین مدال نقره توسط ابوالفضل شیری به دست آمد و در وزن منهای 80 کیلوگرم مهدی صفایی سومین مدال نقره را به ارمغان آورد.

رستگار پویا با بیان اینکه چهار نماینده قم موفق به کسب مجوز حضور در دیدار نهایی اوزان مختلف این رقابت‌ها شدند، در ادامه خاطرنشان کرد: در وزن منهای ۹۷ کیلوگرم طلسم شکسته شد و حسین سلیم‌پور با ارائه یک نماینده بسیار حساب شده و روحیه بالا حریف خود را مغلوب کرد و ضمن کسب مقام قهرمانی، تنها نشان طلای تیم قم را به نام خود ثبت کرد.

وی ابراز کرد: در وزن به اضافه 97 کیلوگرم نیز شاهد درخشش مهدی یزدی دیگر نماینده قم بودیم و این ورزشکار توانمند با ایستادن روی سکوی سوم، یک نشان برنز نصیب تیم قم کرد تا کمیته دفاع شخصی هیأت‌ جودو استان قم یک موفقیت ارزنده از پیکارهای قهرمانی کشور به دست بیاورد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 82850

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82850/قم-روی-سکوی-سوم-دفاع-شخصی-ایران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir