کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو خبرگان رهبری‌: ملت ایران و عراق در مراسم اربعین دوستی و پیوند همیشگی خود را نشان می‌دهند

خبرگزاری تسنیم , 25 مهر 1398 ساعت 9:10

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه ملت ایران و عراق در مراسم اربعین حسینی دوستی و پیوند همیشگی خود را نشان می‌دهند،گفت: هیچ دین و مذهبی نمی‌تواند چنین اجتماع عظیمی را به خاطر عشق و ارادت اباعبدالله(ع) در کنار یکدیگر جمع کند.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله احمد بهشتی با اشاره به اهمیت مراسم اربعین حسینی اظهار داشت:فرارسیدن اربعین حسینی که یادآور شکوه عاشورا است را به همه شیعیان جهان و دوستداران و به‌ویژه مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی تسلیت می‌گویم.

راهپیمایی اربعین فصل جدیدی گشوده است

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی فصل جدیدی گشوده است،بیان کرد: هیچ دین و مذهبی نمی‌تواند چنین اجتماع عظیمی را به خاطر عشق و ارادت اباعبدالله(ع) در کنار یکدیگر جمع کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: این اجتماع عظیم و خودجوش نویدبخش تمدن نوین اسلامی را می‌دهد،مراسم معنوی اربعین حسینی آثار فردی و اجتماعی و جهانی به همراه دارد.

استاد حوزه علمیه بابیان اینکه دو ملت ایران و عراق در مراسم اربعین حسینی دوستی و پیوند همیشگی خود را نشان می‌دهند،گفت:دو ملتی که 8 سال جنگ داشتند باهم صمیمی هستند،البته آتش جنگ توسط رژیم بعث آغاز شد ولی امروز این وحدت و همدلی بی‌نظیر است.

درس فداکاری یکی از آثار مراسم اربعین حسینی است

آیت‌الله بهشتی خاطرنشان کرد:ملت‌های مسلمان در این مراسم حضور پیدا می‌کنند و این گستردگی و حضور میلیونی دارای برکات بی‌نظیری است که آثار فردی این مراسم این است که زائران حسینی به یاد خدا می‌افتند و درس فداکاری را فرامی‌گیرند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 82862

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82862/عضو-خبرگان-رهبری-ملت-ایران-عراق-مراسم-اربعین-دوستی-پیوند-همیشگی-خود-نشان-می-دهند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir