جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 82869
منبع : خبرگزاری تسنیم

سردار اشتری: اربعین برای ایران اسلامی دارای برکات بی‌نظیری است

قم نيوز : فرمانده نیروی انتظامی گفت: این ایام برای کشورمان دارای برکات بی‌نظیری است، مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دارای عظمت بی‌نظیری است که اثرات آن برای همه ملت‌های اسلامی و جهان است.
سردار اشتری: اربعین برای ایران اسلامی دارای برکات بی‌نظیری است
سردار اشتری: اربعین برای ایران اسلامی دارای برکات بی‌نظیری است
به گزاش قم نیوز سردار اشتری در جلسه با‌ مدیر و معاونت‌های قرارگاه اربعین که در سالن جلسات مصلی قدس برگزار شد،اظهار داشت:موکب‌های مختلفی برای خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی و در میر جاوه برپاشده است و تلاش می‌شود رونق بهتری بگیرد.

شیعیان پاکستانی عاشق اباعبدالله(ع)و رهبری و ایرانی‌ها هستند

وی افزود: به لب مرز با پاکستان که رفتم کاروان پاکستانی‌ها را مشاهده کردم که با یک عشق و علاقه بی‌نظیری  وارد کشورمان شدند و سجده شکر به‌جای آوردند و از توجه و احترام به ایرانی‌ها بسیار خوشحال شدند، زائران پاکستانی عشق و علاقه شدیدی به اباعبدالله(ع) و شیعیان ایران و مقام معظم رهبری دارند.

قرارگاه مردمی اربعین قم در زمینهٔ خدمت به زائران خدمات عظیمی ارائه می‌دهد

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: وظیفه و رسالت بسیار مهمی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی بر عهده‌داریم چون زائر اباعبدالله(ع) هستند، تاکنون موکب‌های زیادی درزمینهٔ خدمت‌رسانی به زائران حسینی مشاهده کردم ولی هیچ موکبی نظیر قرارگاه اربعین قم به این بزرگی با خدمات عظیم به زائران مشاهده نکرده بودم.

سردار اشتری بابیان اینکه به‌عنوان نیروی انتظامی هر خدمتی که مدنظر باشد ارائه می‌دهیم،گفت: در زمینهٔ گذرنامه اگر زائری با مشکل روبه‌رو شد به وی کمک می‌کنیم و همچنین درزمینهٔ تأمین امنیت زائران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی بیان کرد: زائران پاکستانی مهمان کشورمان هستند و زائر اباعبدالله(ع) هستند و نیروی انتظامی اقدامات موردنیاز برای سهولت در عبور و مرور این عزیزان را انجام می‌دهد،این زائران انسان‌های بسیار مظلومی هستند و هر کمکی از دستمان بربیاید برای خدمت‌رسانی به آن‌ها انجام می‌دهیم.

اربعین حسینی برای ایران اسلامی دارای برکات بی‌نظیری است

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد:این ایام برای کشورمان دارای برکات بی‌نظیری است، در ابتدای ماه صفر آشوب‌هایی در عراق ایجاد شد و با حضور زائران امنیت به‌صورت کامل در عراق ایجاد شد و روزانه 30 هزار نفر از مرزها وارد عراق شدند.

سردار اشتری گفت: مردم عراق در پذیرایی از زائران حسینی همه امکانات خود را به میدان آوردند که این موضوع به خاطر عشق به اباعبدالله(ع) است،مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دارای عظمت بی‌نظیری است که اثرات آن برای همه ملت‌های اسلامی و جهان است.

مردم اهل سنت میر جاوه زائران حسینی را برکتی برای خود می‌دانند

وی بیان کرد: سفری به میر جاوه داشتم که فرماندار این شهرکه از اهل سنت نیز هست در جلسه‌ای با حضور امام‌جمعه گفت که حضور زائران پاکستانی در این مرز برای ما سبب عزت شده است چون زائران امام حسین(ع) و فرزند علی بن ابیطالب (ع)و حضرت زهرا(س) هستند و از وقتی پای زائران حسینی به شهر میرجاوه باز شده است  برکت به شهرما آمده است.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد:امام حسین(ع) و اربعین فقط متعلق به شیعیان نیست بلکه متعلق به همه آزادی خواهان جهان است، دستگاه امام حسین بسیار گسترده است و افرادی که درخدمت رسانی به زائران حسینی فعالیت می کنند اجر و پاداش عظیمی دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcco4q4.2bqie8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما