جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 82870
منبع : خبرگزاری تسنیم

قرارگاه مردمی اربعین قم تاکنون به 2 هزار کاروان پاکستانی خدمت‌رسانی کرده است

قم نيوز : عضو هیئت‌امنای قرارگاه مردمی اربعین قم بابیان اینکه تا امروز بالغ‌بر ۲ هزار کاروان پاکستانی پذیرایی شدند،گفت: کاروان پاکستانی‌ها از داخل این کشور رصد می‌شود تا خدمات به‌خوبی ارائه می‌شود.
قرارگاه مردمی اربعین قم تاکنون به ۲ هزار کاروان پاکستانی خدمت‌رسانی کرده است
قرارگاه مردمی اربعین قم تاکنون به ۲ هزار کاروان پاکستانی خدمت‌رسانی کرده است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مهدی حسین زاده در جلسه مدیر و معاونت‌های قرارگاه اربعین که با حضور سردار اشتری در سالن جلسات مصلی قدس برگزار شد،اظهار داشت: قرارگاه اربعین درمدت 4سال فعالیت خدمات بسیار چشم‌گیری به زائران حسینی داشته است.

وی بابیان اینکه  قرارگاه مردمی اربعین قم در 4 سال فعالیت از 250 هزار زائر از 23 کشور مختلف پذیرایی کرده است،افزود:فعالیت‌های این قرارگاه فرا استانی است وبه مدت سه شبانه‌روز از زائران خارجی و یک شبانه‌روز از زائران ایرانی‌ها پذیرایی می‌کند.

عضو هیئت‌امنای قرارگاه مردمی اربعین قم ادامه داد:تا امروز بالغ‌بر 2 هزار کاروان پاکستانی پذیرایی شدند،فضای شهری قم زیرساخت لازم برای ارائه خدمات به این عزیزان را نداشت و قرارگاه مردمی اربعین به این زائران خدمت می‌کند.

حجت‌الاسلام حسین زاده بیان کرد: قرارگاه اربعین خدمت خوبی در قالب 2000 خادم انجام داده است و تاکنون 74 هزار زائر در این قرارگاه پذیرایی شدند،با شرایط و امکانات سختی این قرارگاه فعالیت خود را آغاز کرد و چشم عزیزان به دست یاری اباعبدالله(ع) است.

وی عنوان کرد: به لطف خدا کمر همت بسته‌شده برای پذیرایی از 300 هزار زائر حسینی و در خدمت به زائران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود،کاروان پاکستانی‌ها از داخل این کشور رصد می‌شود تا خدمات به‌خوبی ارائه می‌شود.

عضو هیئت‌امنای قرارگاه مردمی اربعین قم بیان کرد: سال گذشته تجربه تلخی داشتیم و با توجه به محدودیت‌هایی که داشتیم قرارگاه به فعالیت خود پایان داد و باسیل بازگشت زائران پاکستانی روبرو شدیم و نتوانستیم به این عزیزان خدمت‌رسانی کنیم.

حجت‌الاسلام حسین زاده خاطرنشان کرد:امسال ده روز فعالیت قرارگاه مردمی اربعین تمدیدشده است تا زائران اربعین حسینی کمترین فشار و سختی را متحمل شوند و برخود لازم می دانیم  درنهایت توان به این عزیزان خدمات ارائه دهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdce7v8v.jh8wfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما