شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : 82878
منبع : خبرگزاری تسنیم

عضو خبرگان رهبری: امام حسین(ع) برای دفاع از حق و حجاب به شهادت رسید

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امام حسین(ع) به شهادت رسیدند تا حجاب و عفاف باقی بماند و مردم در مسیر حق بمانند، کسی که این بدحجابی ها و مشکلات را ببیند و بتواند کاری کند ولی اقدامی نکند در خط عمر سعد است.
عضو خبرگان رهبری: امام حسین(ع) برای دفاع از حق و حجاب به شهادت رسید
عضو خبرگان رهبری: امام حسین(ع) برای دفاع از حق و حجاب به شهادت رسید
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید رحیم توکل در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد اظهار داشت: خداوند فرمود از هر کسی بگذرم از قاتلان امام حسین(ع) نمی‌گذرم و تا آخر در جهنم می‌مانند.

وی افزود: شخصی خدمت امام صادق(ع) رسید و گفت که در کربلا بودم و سنگ و تیری نزدم ولی هنگامی که جمعیت هلهله زدند منم هلهله زدم و امام(ع) تاسف خود و گفت که خدا انشالله از شما نگذرد و آن شخص گفت مگه چکار کردم، امام صادق(ع) فرمود شما در کربلا سیاهی لشکر شمر بودی.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امام صادق(ع) فرمود شمر به قتلگاه آمد و هنگامی که سیاهی لشکر را مشاهده کرد دلش قرص شد و اگر شما سیاهی لشکر نبودی شمر دلش قرص نمی‌شد و این جنایت را انجام  نمی‌داد و اباعبدالله(ع) را شهید نمی‌کرد.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: افرادی که نه طرف حق و نه طرف باطل را می‌گیرند اگر در کربلا بودند نیز بی‌طرف بودند و با امام حسین(ع) کاری نداشتند، هنگامی که امام حسین(ع) فریاد زدند هل من ناصر ینصرنی باید سیدالشهدا(ع) را یاری می‌کردند.

توکل گفت: برخی مسئولان در حال تغییر کوچه و خیابان‌هایی هستد که مزین به نام شهدا است و نام شهید را حذف می‌کنند این افراد در مسیر عمر سعد حرکت می‌کنند، از نظر این افراد همه مشکلات کشور برطرف شده و فقط تغییر نام کوچه‌ها مانده است؟

وی با اشاره به اهداف نهضت عاشورا و لزوم تداوم مسیر اباعبدالله(ع) خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) به شهادت رسیدند تا حجاب باقی بماند و مردم در مسیر حق بانند، کسی که این بدحجابی‌ها و مشکلات را ببیند و بتواند کاری کند ولی اقدامی نکند در خط عمر سعد است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc44q4.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما