شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : 82884
منبع : خبرگزاری فارس

افزایش 114 هزار مترمربعی فضاهای ورزشی در قم

قم نيوز : مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: از سال ٩٢ تاکنون ٣١ فضای ورزشی با زیربنای بالغ بر ١١٤ هزار مترمربع در استان قم ایجاد شده که سرانه ورزش استان را افزایش داده است.
افزایش 114 هزار مترمربعی فضاهای ورزشی در قم
افزایش 114 هزار مترمربعی فضاهای ورزشی در قم
به گزارش قم نیوز رسول منعم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز قم، با اشاره به هدف تربیت بدنی و ورزش، آثار ورزش و آیات و روایات در این خصوص را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: در حوزه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و سلامت ورزش نقش چشمگیری در رفع مشکلات جامعه دارد.

وی ورود به مقوله ورزش را موجب رشد اخلاقی جوانان عنوان کرد و افزود: با توجه به آثار ورزش در جامعه وظیفه دولت این است که بستر افزایش رغبت به ورزش فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال‌های اخیر اظهار کرد: از سال ٩٢ تاکنون ٣١ فضای ورزشی با زیربنای بالغ بر ١١٤ هزار مترمربع در استان قم ایجاد شده که سرانه ورزش استان را افزایش داده است.

وی به مقام‌ها و عناوین کسب‌شده از سوی ورزشکاران قمی اشاره کرد و افزود: طی این مدت ٨٠ عنوان جهانی و ١٠٢ عنوان آسیایی توسط ورزشکاران قمی کسب شده است.

منعم با تاکید بر میزبانی قم از مسابقات مختلف کشوری و ملی تصریح کرد: در ماه اخیر کسب سهمیه با ارزش المپیک در رشته کشتی بعد از ٣١ سال را داشتیم که افتخاری برای این استان است.

وی برگزاری ٤٠ میزبانی رخدادهای کشوری و آمادگی تیم ملی در قم در سال جاری را مورد توجه قرار داد و افزود: طبق آمار و اطلاعات به دست آمده ٢١ درصد جمعیت استان مشغول ورزش هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به اقدامات انجام شده در حوزه اجتماعی و جوانان اشاره کرد و گفت: تعداد سازمان های مردم نهاد در سال‌های اخیر افزایش چشم‌گیری یافته و در راستای اشتغال زایی پرداخت تسهیلات اشتغال نیز به این سازمان‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjxoeo.uqe8ozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما