يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : 82893
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری دوره آموزشی آتش نشانی در شهرک صنعتی شکوهیه

قم نيوز : از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان دوره آموزش آتش نشانی ویژه واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه با هدف افزایش سطح ایمنی برگزار می‌شود.
برگزاری دوره آموزشی آتش نشانی در شهرک صنعتی شکوهیه
برگزاری دوره آموزشی آتش نشانی در شهرک صنعتی شکوهیه
به گزارش قم نیوز جعفرمنصوری اظهار کرد: در راستای حفظ آمادگی و افزایش سطح تخصصی و هوشیاری نیروهای فعال در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه دوره‌های آموزشی اطفاء حریق و امدادو نجات برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی توسط عوامل آتش نشانی شهرک صنعتی شکوهیه و بر اساس شناسایایی واحدهای پر خطر و یا متقاضی مورد اجرا قرار می‌گیرد گفت: یکی از موضوعاتی که همواره توسط متخصصان و کارشناسان حوزه ایمنی و آتش نشانی مورد تاکید قرار می‌دهند پیشگیری و آماده بودن نیروهای آموزش دیده در خود واحد صنعتی است که در زمان کوتاه طلایی بعد از وقوع حادثه نقشی کلیدی برعهده دارند.

وی اضافه کرد: هر واحد صنعتی باید برای خود گروه امدادی و عوامل همیار آتش نشان ایجاد کند و در شرایط عادی بین عوامل آتش نشانی شهرک و همیاران واحدها تعامل و آموزش‌های ضروری انجام شود تا در صورت وقوع حادثه بتوان کارایی‌ها را افزایش داد.

مدیرHsee شرکت شهرک‌های صنعتی قم ارائه آموزش‌های اطفاء حریق با استفاده از خاموش کننده‌های دستی و ارابه‌ای و کمک‌های اولیه را از مهمترین موضوعات این دوره‌های آموزشی برشمرد و خاطرنشان کرد: در کنار برنامه‌های آموزشی لازم است واحدهای صنعتی، براساس دستورالعمل‌های ساخت وساز که در اختیار دارند نسبت به ارتقاء سطح ایمنی ساختمان‌های خود اقدام کرده و ضوابط ایمنی ابلاغ شده توسط شرکت شهرک‌های صنعتی را رعایت کنند.

وی در پایان از واحد‌های صنعتی خواست با همکاری و مساعدت با مدیریت Hse شرکت شهرک‌ها و کارشناسان فنی در احداث و ایمن سازی واحد خود از بروز هر گونه حادثه تلخ در آینده جلوگیری کنند.

 انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcjtoeo.uqe8hzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما