دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : 82919
منبع : خبرگزاری فارس

افتخارآفرینی هاکی‌بازان قم با کسب عنوان نایب‌قهرمانی ایران

قم نيوز : تیم منتخب هیأت‌ هاکی استان قم با ایستادن در جایگاه دوم موفق به کسب عنوان و کاپ نایب‌قهرمانی پیکارهای سال 1398 هاکی چمنی ایران شد.
افتخارآفرینی هاکی‌بازان قم با کسب عنوان نایب‌قهرمانی ایران
افتخارآفرینی هاکی‌بازان قم با کسب عنوان نایب‌قهرمانی ایران
به گزارش قم نیوز از سال 1395 که جعفر جعفری‌مجد به عنوان یکی از جوان‌ترین روسای هیأت‌‌های ورزشی قم مسوولیت ریاست هیأت‌ هاکی استان قم را عهده‌دار شد، این هیأت‌ و این رشته ورزشی در مسیر رشد و پیشرفت گام برداشته و اکنون دارنده عنوان نایب‌قهرمانی ایران است.

هاکی رشته‌ای است که از دهه 1380 در قم فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد اما در دوره مدیریت جعفری‌مجد با برگزاری مسابقات متنوع، اعزام‌ به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور و چندین گام مثبت دیگر، دستاوردهای قابل توجهی برای ورزش قم در سطح کشور به ارمغان آورده است.

بعد از میزبانی رقابت‌های لیگ هاکی کشور که با کیفیت بسیار خوب در قم به انجام رسید و رضایت فدراسیون و تیم‌های شرکت کننده از سایر استان‌ها را به همراه داشت و مهر تاییدی بر توانمندی‌ و ظرفیت بالای هاکی قم بود، کسب عنوان نایب‌قهرمانی هاکی چمنی کشور یک بار دیگر نام قم را در هاکی ایران بر سر زبان‌ها انداخت.

فدراسیون هاکی مسابقات قهرمانی هاکی چمن امیدهای سراسر کشور را به میزبانی شهریار برنامه‌ریزی و برگزار کرد، رقابت‌هایی که با هدف انتخاب برترین‌ها به منظور تشکیل تیم‌ اعزامی ایران برای حضور در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی به انجام رسید و با نایب‌قهرمانی هاکیبازان قم پایان یافت.

این دوره از بازی‌های هاکی چمنی قهرمانی امیدهای ایران در مجموعه ورزشی شباهنگ شهریار با حضور 11 تیم در دو گروه آغاز شد و در گروه نخست تیم‌های هیأت‌ همدان، گلستان، آذربایجان غربی، قم و سیستان و بلوچستان رقابت کردند و بازی‌های گروه دوم با رقابت تیم‌های هیأت‌ کرمانشاه، مرکزی، سمنان، آذربایجان‌شرقی، اصفهان و مازندران به انجام رسید.

هاکیبازان قم در این رقابت‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتند و مقابل رقبای خود نمایش قابل قبولی ارائه کردند که نتیجه آن کسب مجوز صعود به دیدار نهایی بود، مسابقه‌ای که در ان برای رسیدن به مقام قهرمانی رو در روی تیم هیأت‌ هاکی سمنان صف‌آرایی کردند اما نتیجه بازی سه بر یک به سود سمنانی‌ها رقم خورد تا قم روی سکوی نایب‌قهرمانی به کار خود پایان دهد.>

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdci33av.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما