دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب : 82935
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
نایب رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان:

دولت لبنان برای کسب اعتماد مردم اموال به غارت رفته را بازگرداند

قم نيوز : شیخ علی خطیب گفت: ملت لبنان علیه فقر، فساد و کوتاهی مسئولین تظاهرات می کنند و خواهان زندگی با کرامت و استقرار اجتماعی هستند.
دولت لبنان برای کسب اعتماد مردم اموال به غارت رفته را بازگرداند
دولت لبنان برای کسب اعتماد مردم اموال به غارت رفته را بازگرداند
به گزارش قم نیوز شیخ علی خطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان طی سخنانی گفت: ملت لبنان علیه فقر، فساد و کوتاهی مسئولین تظاهرات می کنند و خواهان زندگی با کرامت و استقرار اجتماعی هستند.

وی افزود: تظاهرات باید مسالمت آمیز و از اغتشاش، سوء استفاده های سیاسی و دخالت های سازمان های اطلاعاتی که همچنان در ضربه زدن به اقتصاد و استقرار ملّی نقش دارند، دور باشد.

شیخ خطیب نسبت به نفوذ برخی جریان های مشکوک در منحرف کردن حرکت مردمی از خواسته مشروع و به حق هشدار داد و گفت: نباید اجازه داد که این حرکت مطالبه گرانه، محلی برای تصفیه حساب های سیاسی و منفعت طلبانه باشد و شخصیت ها و رهبران دینی و ملی را هدف قرار دهد.

نایب رئیس مجلس اعلای شیعی بر ضرورت هوشیاری در مقابل نفوذی هایی که در کمین کشور و ملت هستند، تاکید کرد و افزود: لبنان همچنان مورد هدف پروژه صهیونیستی آمریکایی قرار دارد که علیه این کشور فشار اقتصادی وارد می کند.

شیخ خطیب اولین گام در جهت کسب اعتماد مردم به دولت را بازگرداندن اموال به غارت رفته از دست فاسدین و ثروتمندانی که از طریق معامله های مشکوک به ثروت رسیده اند، دانست و اشاره کرد: با بازگشت این اموال، روند اصلاح سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آغاز می شود و استقرار معیشتی محقق می شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgny97.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما