سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : 82970
منبع : خبرگزاری تسنیم

شتاب در روند احداث بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) قم؛

قم نيوز : سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برخی از تجهیزات بیمارستان آماده نصب بوده اما منتظریم که ابتدا روند احداث ساختمان بیمارستان تکمیل و بعد از آن اقدام به نصب کنیم.
شتاب در روند احداث بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) قم؛ برخی تجهیزات آماده نصب شد
شتاب در روند احداث بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) قم؛ برخی تجهیزات آماده نصب شد
به گزارش قم نیوز بیمارستان220 تختخوابی امیرالمؤمنین (ع) از جمله بیمارستان‌های در حال احداث قم است که در محوطه بیمارستان شهید بهشتی ایجادشده است.

این بیمارستان توسط واقف مرحوم آیت‌الله خوانساری در سال 94 کلنگ زنی شد و در حال حاضر توسط پسر آن مرحوم دنبال می‌شود که به عنوان یک بیمارستان جنرال دارای بخش‌های زنان، اعصاب و روان، جراحی، اطفال، ارتوپد، گوش و حلق و بینی، چشم و واحدهای پاراکلینیکی از جمله تصویربرداری، سی‌تی‌اسکن، آزمایشگاه و داروخانه است.

روند احداث این بیمارستان بعد از گذشت این سال‌ها همچنان ادامه دارد و هنوز روند ساختمانی آن تکمیل‌نشده است، طبق قرارداد میان واقف و دانشگاه علوم پزشکی قم، این‌گونه مطرح‌شده است که تمامی عملیات ساختمانی و ساخت و ساز بر عهده واقف و تجهیز بیمارستان و نیروی انسانی آن بر عهده دانشگاه علوم پزشکی باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم درباره آخرین وضعیت این بیمارستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به برخی مسائل مطرح‌شده در خصوص مانع‌تراشی‌ها برای احداث این بیمارستان اظهار داشت: هیچ مانع‌تراشی در کار نبوده و روند اجرای برنامه‌ها و احداث بیمارستان توسط واقف محترم در حال پیگیری است.

محمدرضا قدیر خاطرنشان کرد: ابتدا باید روند احداث بیمارستان به اتمام برسد و بعد از آن ما بتوانیم تجهیز کنیم که در این زمینه برخی تجهیزات لازم نیز تهیه‌شده و به محض اتمام روند احداث ساختمانی بیمارستان، نصب خواهند شد.

وی ادامه داد: طی هفته آینده جلسه‌ای با حجت‌الاسلام خوانساری، پسر مرحوم آیت‌الله خوانساری واقف محترم برگزار می‌کنیم تا تمامی مسائل را خودمان در استان برطرف کنیم و اگر ایشان نیز درخواست داشتند، با وزیر بهداشت نیز دیدار خواهیم داشت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم با تأکید بر وحدت و همدلی گفت: ما قدردان زحمات خیرین و واقفین هستیم و تمام تلاش وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی قم بر این بوده که این مجموعه بیمارستانی به‌سرعت راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfx1dc.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما