کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سنگ‌اندازی مدیران استانی قم در اجرای مطالبات مردمی

خبرگزاری تسنیم , 30 مهر 1398 ساعت 23:20

نایب‌رئیس شورای شهر قم با ابراز گلایه از سنگ‌اندازی مدیران استانی در اجرای مطالبات مردمی گفت: و بعضی از مدیران بدون توجه به نیاز منطقه و رفاه مردم از ابتدا نسبت به اجرای این پروژه‌ها مخالفت کرده‌اند.


به گزارش قم نیوز حسن بختیاری شامگاه دوشنبه در یک صد و پانزدهمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم که در سالن شهید باکری برگزار شد به بیان فعالیتهای شهرداری در سطح شهر پرداخت و اظهار داشت: مردم شاهد فعالیت‌های گسترده شهرداری در سطح شهر بوده و شهرداری تنها سازمانی است که پروژه‌های عمرانی شهر را اجرا می‌کند.

وی با گلایه ازمسئولان شهری برای عدم همکاری با شهرداری افزود: ارائه خدمات و تأمین رفاه مردم نیازمند همکاری همه ارگانها بوده و این در حالی است که شاهد سنگ‌اندازی بعضی از مدیران ارشد شهری هستیم.

نایب‌رئیس شورای شهر قم با تاکید بر متعهد بودن شهرداری و شورای شهر قم بر اجرای قوانین تصریح کرد: پروژه‌های شهرداری قبل از اجرا روند قانونی خود را طی کرده و با اخذ تمام مجوزهای لازم آغاز می‌شود.

وی به دو پروژه شهید کیوانفر و خیابان انقلاب اشاره کرد و گفت: این دو پروژه روند قانونی خود را به صورت شفاف طی کرده و  بعضی از مدیران بدون توجه به نیاز منطقه و رفاه مردم از ابتدا نسبت به اجرای این پروژه‌ها مخالفت کرده‌اند.

بختیاری با گلایه از رسانه‌ای شدند بعضی از مسائل و مطرح‌شدن آن خارج از جلسات کارشناسی خاطرنشان کرد: متاسفانه اعداد و ارقام خلاف واقع در روزنامه منتشرشده که واقعیت نداشته  و باید این افراد اهداف غرض‌آمیز خود را متوقف کرده و به این روند خاتمه دهند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 82972

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82972/سنگ-اندازی-مدیران-استانی-قم-اجرای-مطالبات-مردمی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir