کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مانع‌تراشی مدیران استانداری در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر قم

خبرگزاری تسنیم , 30 مهر 1398 ساعت 16:22

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: مانع‌تراشی مدیران استانداری در اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر قم باعث متضرر شدن مردم شده است.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر شامگاه دوشنبه در یک صد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با ابراز تأسف از جو ایجادشده در جامعه و مانع تراشیهای شخصی مدیران در اجرای پروژه‌های شهری اظهار داشت: مدیران استانداری پروژه‌های مانند شهید کیوانفر و خیابان انقلاب را در شورایی خاص مانع اجرای آن شده‌اند.

وی انتظار شورای شهر و شهرداری از استاندار را همراهی در اجرای پروژه‌ها دانست  خاطرنشان کرد: نباید با اعمال سلیقه‌های شخصی در تصمیم گیرهای خود باعث ضرر مردم شده و زمان مناسب اجرای پروژه را از دست بدهیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم سرعت بخشی به پروژه‌ها را مورد تاکید قرارداد و گفت: اختلاف‌های شخصی بین مدیران در مسائل باعث کندی درروند اجرای پروژه‌ها شده و مردم نخستین و بزرگ‌ترین متضرران این اختلافات هستند.

وی ارجاع پروژه‌ها را به قانون و مانع‌تراشی برای اجرای آن را هنر نداست و تاکید کرد: همه مدیران باید برای خدمت به مردم موانع پیش رو را برداشته و روند اجرای پروژه‌ها را تسریع کنند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 82973

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82973/مانع-تراشی-مدیران-استانداری-اجرای-پروژه-های-عمرانی-شهر-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir