سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : 82973
منبع : خبرگزاری تسنیم

مانع‌تراشی مدیران استانداری در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر قم

قم نيوز : عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: مانع‌تراشی مدیران استانداری در اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر قم باعث متضرر شدن مردم شده است.
مانع‌تراشی مدیران استانداری در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر قم
مانع‌تراشی مدیران استانداری در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر شامگاه دوشنبه در یک صد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با ابراز تأسف از جو ایجادشده در جامعه و مانع تراشیهای شخصی مدیران در اجرای پروژه‌های شهری اظهار داشت: مدیران استانداری پروژه‌های مانند شهید کیوانفر و خیابان انقلاب را در شورایی خاص مانع اجرای آن شده‌اند.

وی انتظار شورای شهر و شهرداری از استاندار را همراهی در اجرای پروژه‌ها دانست  خاطرنشان کرد: نباید با اعمال سلیقه‌های شخصی در تصمیم گیرهای خود باعث ضرر مردم شده و زمان مناسب اجرای پروژه را از دست بدهیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم سرعت بخشی به پروژه‌ها را مورد تاکید قرارداد و گفت: اختلاف‌های شخصی بین مدیران در مسائل باعث کندی درروند اجرای پروژه‌ها شده و مردم نخستین و بزرگ‌ترین متضرران این اختلافات هستند.

وی ارجاع پروژه‌ها را به قانون و مانع‌تراشی برای اجرای آن را هنر نداست و تاکید کرد: همه مدیران باید برای خدمت به مردم موانع پیش رو را برداشته و روند اجرای پروژه‌ها را تسریع کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcip3av.t1ary2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما